OKUDUM BAVUL DERGİSİ TEMMUZ SAYISI

23 Kasım 2017


Gidecek yeri olmayanın yolu uzun, kederi de derin olurmuş.
*****
Birinin sizi önemsediğini hissettiğinizde, dünyanın yasalarına karşı koyacak gücü de hissedersiniz.
*****
Sevmek, önce kendini sevmeyi öğrenmekle sonra yanındaki insanın en az senin kadar mutlu olmasını isteyebilmekle başlıyormuş.
*****
Önce, hayatta kalmayı seçeceğim. Önce beni sevmeyi öğreneceğim. Önce benim, kim, ne olduğuma dair yargılarımdan vazgeçeceğim. İsteklerimi önce benimle gerçekleştireceğim ki başkasının ruhuna musallat olmayayım. Önce benim en iyi halimi ortay çıkaracağım. Önce kendi omzumdan öpeceğim. Kendi alanımı sahipleneceğim. Hatasıyla günahıyla kendi "bugüne mahsus" varlığımı kabul edeceğim. Kendi hayatımı kutlayacak, kendi huzurumu kutsayacağım. Önce ben ayakta kalacağım ki başkasının sırtına devrilmeyeyim. Önce ben ayakta kalacağım ki başkaları benim üstüme basıp geçmesin.
*****

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder