İNANIRSAN YANILIRSIN, SORGULAMAYI BIRAKIRSIN.

16 Aralık 2017


Dost ile içilen bir kahve resmi ile herkese merhabalar.
Günler peşi sıra geçiyor, nerede ise seneyi de bitirdik sayılır. Yaşadığımız nefes aldığımız her anı bizi mutlu eden şeyler ile geçirerek şükretmeliyiz.


Geceleri evdekiler erken yattığı için, okumak ile geçiyor.


Gazeteci Alex Martin (Kate Winslet) ve cerrah Ben Bass (Idris Elba), Idaho’daki kar fırtınası nedeniyle diğer birçok kişiyle birlikte havaalanında mahsur kalmıştır. Ben’in ertesi güne acil bir ameliyatı, Alex’in ise düğünü vardır, bu nedenle birlikte özel bir uçak kiralayarak yola çıkarlar. Ancak uçak kaza yapar. Ben ve Alex hafif yaralı olarak kurtulmuştur, ama ıpıssız karlı bir dağın tepesinde, en yakın insandan kilometrelerce uzaktadırlar. Birbirini hiç tanımayan bu iki insanın, zorlu doğa koşullarında uzun bir yolculuk yapmak ve hayatta kalabilmek için birbirlerine güvenmekten başka şansı yoktur.
Aramızdaki Sözler filmi, 2011’de Charles Martin’in yazdığı kitaptan uyarlandı.

Romantik güzel bir filmdi.




Okuduğum dergiden...





6 yorum:

  1. Film ilginç geldi yazayım listeye.

    YanıtlaSil
  2. Afişine rastlamıştım birkaç yerde, bir göz atayım ben de

    YanıtlaSil
  3. afişini görmüştüm.keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler https://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil