MUTLAK BİR YALNIZLIĞI KABUL EDİYORUM.

08 Aralık 2017


Yalnızım ve yalnız olmaktan pişman değilim. İki yüzlü insanları gördükçe eve ve kitaplarıma kapandım. Mutlu muyum? evet mutluyum. Bozulmasını istiyor muyum ? hayır. Tek tük düzgün bir arkadaşın olsun yeter...
Günler aynı geçiyor, bazen anneme şakalar yapıyorum onu güldürüyorum:))) en büyük mutluluklardan birisi işte....
Kitap ve dergi okumaya devam. Bu gün kütüphaneye iade kitapları götürdüm. Yeni 3 kitap aldım.


Pozitif derginin sürpriz ekini okumaya başladım.


Aşağıdaki yazılar yeni dergilerden alıntılar,





2 yorum:

  1. Özlem hnm bloğunuzu severek takip diyorum...resimlerinizi günlük hikayenizi...kitap okumalarınızı...bütünüyle çok hoş buluyorum...Siz kendi içinizde huzuru mutluluğu yakalamışsınız...Kimseye ihtiyacınız yok...Tebriklerrrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli olan da iç huzur değil mi? şu 3 günlük dünyada hırsa girmeye değer mi?

      Sil