YENİ BİR ÇELINC DAHA 52 HAFTA

18 Ocak 2018


1. HAFTA NELERE ŞÜKREDİYORSUNUZ?
Her nefes alışıma, aileme, evime, sağlığıma, ağbim oluşuna, çevremdeki insanların beni ben yapışlarına, doğaya, hayvanlara, gördüklerime her şeye ama her şeye şükrediyorum.

2. HAFTA EVİM YUVAM DEDİĞİNİZ YER HAKKINDA YAZIN
Oturduğumuz ev benimle yaşıt. Ben doğduktan 40 gün sonra İzmir'e taşınmışız. 1 yaşına kadar orda kalmışız, daha sonra tekrar  buraya dönmüşüz. Nohut oda bakla sofa dediğimiz bir evimiz var. Duvarları sevgiden annem tarafından inşa edilmiş. Ailem ile birlikte olmaktan çok mutlu olduğum bir yer. Bahçemiz var. Bahçede ceviz, vişne, kiraz, erik, ayva ve kayısı ağaçlarımız var. Yazın domates, biber, fasulye vs ekeriz. Renk renk güllerimiz, renk renk lalelerimiz, sümbüllerimiz var hatta kar yağmadan açan kardelenlerimiz, mart menekşelerimiz bile var. Daha adını hatırlayamadığım ha mesela glayör çiçeğimiz bile var. İki adet asma ağacımız var. Biri çekirdeksiz İzmir üzümü ki bu asma benimle yaşıttır. Evimizin salonunda camekan vardır. Çeşit çeşit renklerde menekşeler yer alır bu camda. Önünde bir kanepe hafif biraz açılmış tül arasından annem yolu gözler. Gelen geçen komşular kış ise anneme ordan selam verirler, eğer yaz ise annem bahçede iken selam verirler. Komşuluk ilişkilerinin fazla olmadığı bir kesimde olduğumuz için kendi yağımızda kavruluyoruz işte. Önceden çocukluğumda komşuluk vardı ama yaşı geçkin olanlar öldü, diğerleri de fabrikalarda çalıştığı için geliş gidiş az oluyor. Evim sobalı, kömür kırmak ve taşımak bana ait:)) Aslında doğal gaz döşeteceğim ama birkaç yıla müteahite vereceğimiz için masraf olmasın diyorum. Sonra o petekleri ne yapacağım. Bahçeli ev güzel verme diyebilirsiniz ama kapitalizm demem yeterli olacaktır herhalde. Allah'tan köyde bir arsamız var oraya geçeceğiz bahçe için.

3. HAFTA DAHA SIK YAPSAM DEDİĞİNİZ 5 ŞEY.
- Rejim
- Spor
- İstanbul'a gitmek
- Daha sık sinemaya gidebilmek.
- Yalnızlığıma bazen son vermek.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder