İNSAN DEĞİŞTİKÇE DEĞİŞİR DÜNYA

18 Şubat 2018


Güzel geçen her zamanki bir haftadan merhaba herkese.
Günler bahar havasında geçiyor, fazla odun ve kömür kullanmadık bu sene, sadece akşamları yakabildik.
 Sinir bozucu bir şeyler varmı tabi ki var. 3 yaşında ki çocuğa tecavüz, 4,5 yaşında kıza öz babanın  tecavüzü, 17 yaşındaki kızımızın üvey baba tecavüzü ve öldürülmesi.. Bir de heykele halleşen amca videosunu izledikten sonra bu dünyada yaşadığıma iğrendim. 


Havayı güzel bulduğum için haftanın 3 günü parka kaçtım. Çay ve kahve eşliğinde okumalarıma devam ettim. Ağbim çarşamba günü tekrar gözünden ameliyat olacak, umarım başarılı geçer ve görme oranı yükselir.


Leydimiz büyümeye devam ediyor, 3 öğün et ve et suyu yiyiyor. Haftaya mamaya başlayacağız kısmetse.


senin gibisi yok filmini izledim.

Abbie ve Sam 8 yaşından beri birbirlerini tanıyan bir çifttir. Birlikte büyüyen, her anlarında birbirlerinin yanında olan çift hayatlarının en güzel zamanlarını yaşar ta ki beklenmedik bir anda Abbie’ye kanser teşhisi konulana kadar. Aldığı haberle yıkılan Abbie şoku atlattıktan sonra Sam’i düşünür. Hastalığını herkesten saklamaya karar veren Abbie, flört etmekten anlamayan nişanlısı Sam için müstakbel bir kız arkadaş aramaya başlar.





4 yorum:

  1. Film ilginçmiş. Ağabeyin inşallah tez zamanda iyileşir.

    YanıtlaSil
  2. ayyy başlık çok güzel. abine geçmiş olsun. lady nasıl tatlı yaaa. filmi de not aldım ne hoş bir konu :)

    YanıtlaSil