SABAH AKŞAM DÜŞMANINIZI KONUŞURSANIZ ONA DÖNÜŞÜRSÜNÜZ

08 Şubat 2018


Dünkü güzel havadan sonra bu gün yağan sabah yağmuru tüm planlarımı alt üst etti. Uzun süreli yürüyüşlere başlamıştım. Dün 12.500 adım attım, bu günkü hedefim de o kadardı ama sağlık olsun yağmur da lazımdı çiftçiye. Bu gün yürüyüş yapamadım.
Yağmur hafiften dinince kütüphaneden aldığım kitapları geri götürdüm. Yerine iki kitap aldım 15 gün de rahat rahat okurum.


Elif Şafağın kitabı bir türlü gitmedi ben de, baştan sona okuyup memnun kalan var mı? bilmedim. Şehrin içinde aynalar, aynaların içinde şehirler. Tiyatro aynadır, ayna tiyatrodur tanımlamalarından gına geldi inanın sonlarda değişen bir şey olurmu diye son 100 sayfaya kadar götürdüm ama olmadı okumayı bıraktım.


Ot dergisinden....

Kütüphaneden çıkınca parkıma gittim çay kahve içtim. Çıkışta manavdan anneme ayva, yufkacıdan da 3 yufka aldım.
Sözde rejimdeyim ama annem lor peyniri var diye sigara böreği istedi. Eve geldik börekleri sardık artık sabahları 3-5 kızartılacak.


Ot dergisinden...

iki tane de film izledim


Vasat sıradan bir filmdi izlensede olur izlenmese de...


Walter MITTY'nin gizli yaşamı isimli filmde Walter bir dergide çalışan sessiz ve sakin biridir.Dergiye yeni giren bir bayana ilgi duymaktadır. Komedi filmi severlere hitap etmektedir

Yarın çamaşır günü bir de cam sileceğim bu yağmurdan s onra..

Hepinize güzel bir gün diliyorum....




5 yorum:

  1. Güzelmiş 😊❤bizde çamaşır hiç bitmiyor yahu 😁vallahi bıktım artık 😁camlar için yardıma gelirim bak ❤😊kolay gelsin şimdiden ❤😊canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de bıktım ama elden bir şey gelmiyor.

      Sil
  2. Camları geçen hafta sildim tarihi de not aldım 6 ay sonra yine sileceğim🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ben cam önünde oturduğum için 6 ay bekleyemem:))))

      Sil
  3. mitty izledim, elif şafakın ilk bikaç kitabı çok iyi sonra bozdu artık edebiyat yapmıyoooo, osman aysu kitapları iyi zaman geçirtiyooo :)

    YanıtlaSil