KİMİ HAYATINA ALDIĞINA DİKKAT ET

24 Mart 2018




Balkanlarda kar, burada yağmur var. Demirköy ve Kırklareli köylerinde kar var. Burada da yağmur ve soğuk var. Mart 9 unda kurabiyelerini yapan komşular, soğan kabuklarıyla kaynattıkları yumurtalarını da kırmızıya boyanmış hali ile alıp pikniğe gittiler:)) ( 22 martta idi Trakya' da baharın başlangıcı olarak kabul edilir.)





Kendime evde olan pamuklu merserize ipimden altıgen hırka başladım. Model aşağıda sonra da alize divadan kazağını düşünüyorum.



A-101 Gelen kitaplardan aldım. 4.95 fiyatı...


Parkta oturup dergi okuduğum günlerden biri.



Şu an okuduğum dergi.

İzledim, tipik bir American aile hikayesi, bir bölümde ensest konusu işlenmiş.


Aslında sende benim gibisin filmini izledim.
Uluslararası sanat simsarı Ron Hall’ın iş hayatındaki başarısı evlilik hayatındaki mutsuzlukla tamamen çapraz ilerlemektedir. İş başarısıının yanı sıra evliliğini de kurtarmak isteyen simsar bu uğurda tehlikeli bir evsizle arkadaş olmak durumunda kalacaktır. Karısının rüyaları ve hayalleri ile bu yola giren adamla birlikte karısının ve evsiz arkadaşının da hayatı tepetaklak olacak ve yeniden şekillenecektir.

"Hayatınızın kalitesini, hayatınızdaki insanların kalitesi belirler." ~M. Langston~

2 yorum:

  1. heeey ne güzel senin bu toplu yazıların yaaaa. hımmmm azcık gelmiştir kış yaa gideer kar azcık olsun ne tatlı kiii :)

    YanıtlaSil