KAPILDIM YİNE CAN SIKINTISINA

02 Mayıs 2018


Merhaba
Her şey ama her şey yolunda ve güzel...
Bu hafta günler kısa sanki çok çabuk geçiyor. Pazartesi sabah 2 saat yürüyüş ve pazara gidip alışveriş yaptım. Sivri biberi ağbim almış ve tesadüf akşamı salata yaparken açtığımda yarım metre uzunluğunda sivri biber ile karşılaştım. Anneme gösterdiğimde tepkisi;
- Her şey ormanlı oldu, buda ormanlı ne yiyeceğiz biz.
:))))
Bayılıyorum ben bu anneme hormonlu yerine ormanlı diyor güzelim.
Havalar güzel olunca yürüyüşler de her gün yapılıyor, yürüyüş sonu mutlaka çay yada kahve içiliyor. Dün ilk defa aşağıdaki gibi köpüklü bir kahve içtim desem... Köpüğü çok iyi de kahve kahve değildi, bu tür bir köpüğü pişerken karbonat atarak yapıyorlarmış hiç denemedim.


18. Hafta: Sizi heyecanlandıran bir şey?
Evime misafir geldiğinde hizmet eder iken işime annemde karıştığı için, elim ayağıma dolaşır. 5 dakika oturtmaz beni onun yap bunu getir misafirin misafirliğinden bir şey anlamam.

8 yorum:

  1. Dilerim her şey, her zaman yolunda ve güzel olsun... Annelerimiz işte...Misafir eksiksiz hürmetle kalksın çabası...İyi ki varlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ececiğim iyi ki varlar. Allah başımızdan eksik etmesin.

      Sil
  2. Anneler bir başka bakıyor oysa ki gelen misafir iki lafın belini kırmaya da geliyor ama bir telaşe alıyor bizi misafir gelince :)

    YanıtlaSil
  3. Annelerin huyu bu ,benimki de illa kaş göz yapar ikramlarda.Canlarımız onlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canlarımız Allah başımızdan eksik etmesin.

      Sil
  4. Annecigine selamlar sevgiler olsun ellerinden öperim 😘😊orman çok güzeldi 😊❤benim annemde öyle kadın hiç durmuyor yahu 😊rabbim annelerimizi başımızdan hiç eksik etmesin inşallah 😊❤sevgiler canım benim

    YanıtlaSil