SENİN BEKLEDİĞİN GEMİLER HİÇ GELMEYECEK

10 Mayıs 2018


Akşamdan beri şiddetli bir yağmur yağışı var. Ara ara duruyor, ardından devam ediyor. Yağmur altındada yürümek güzeldir dedim, sabah evden şemsiye elimde çıktım. Toprağın kokusunu ve yağmur damlalarını izleyerek parkıma gittim. İki ajda çay ve sonrası kahve keyfi yaptım. 


Kahveden sonra yavaş yavaş çarşıya yürüdüm. Her yerde anneler günü indirimi ... Yine kapitalist sistem iyi işliyor...


KAFA dergisinden.

Tavukçuya uğrayıp, biraz et aldım, akşam yemeği tavuklu mantar sote :))) Yine yavaş yavaş yürüyerek eve geldim. Tam bahçe kapısını açacağım misafir gelmiş, kapıda kalmış, hemen fotoğrafını çektim. Daha sonra ordan alıp duvara koydum onu, kapı başkası tarafından açılsa tam kapanış yerinde ezilecek neme lazım...



KAFA dergisinden....

Eve gelince komşuya geçtim, yeni badana yaptırdı rengini görmeye gittim. Beğendim çok tatlı bir gri olmuş. Hatta ben bile bu sene badanada o rengi yaptırabilirim, tabii annem okeylerse:))
Yemek yapıldı, biraz el işi örüldü, gün akşama kaldı kısacası...


Bu da öğleden sonraki yağmur sonrası...

Başlık  ATİLLA İLHAN'dan

11 yorum:

  1. Misafirine gösterdiğin hassasiyete bayıldım. Tebrik ediyorum. 👏

    YanıtlaSil
  2. yağmur var mı hala yaaa. misafir ne sempatikmiş yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. yağmur bereketiyle yağsın bahar yağmurları candır.

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim. Gerçekten çok beğendim. Yazılar ve fotoğraflar harika . Emeğinize sağlık. İzlemeye alacaktim fakat İzle butonunu bulamadım. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, pinterest butonunun altında takipçi izle listem bulunuyor.
      oradan izlemeye alabilirsiniz.
      Sevgiler,

      Sil
    2. Tamam izlemeye aldım teşekkür ederim :)

      Sil
  5. İlk blog yazınızı okumak ve fotoğrafları izlemek keyifliydi... Yazı tipiniz kişisel blog ruhuna uygun olmuş...

    YanıtlaSil