HESAPLI SEVGİ GERÇEK SEVGİ DEĞİLDİR.

14 Ekim 2018


Gittiğim parkım müdavimi olan bir pisi. Kendi kendisini sevdiriyor.
Hava puslu ya yatmalı ya da depresyona girmeli. Yağmur havası var ama yağamıyor, rüzgar yaprakları dalından düşürüyor. Toprak rengini yavaş yavaş değiştiriyor bu arada komşu oğluna bağırıyor bu adamı bir gün boğazlayacağım...

Parkım her zaman ki gibi dolu. Sahibi bayan bir yılda 25 kilo vermiş, tebrik ediyorum kendisini darısı başıma diyorum. Herkes sokaklardan içeriye girdi artık ya evde oturuyorlar yada cafelerde iç mekanlar daha dolu olmaya başladı. Pek fazla bir arkadaş çevrem yok, tek tük onlarda yetiyor zaten.



Haftaya temizlik yapıp halıları sermek lazım artık. Yazın iyi de kışın halısız olmuyor, bu da makinanın hergün çalışması demek, halı yok iken sil gitsin tarzı idik. 
Artık kış meyveleri ve sebzeleri artık pişiyor tencerelerde. En sevmediğim karnabahar ıhhhhh yiyemiyorum bir türlü , turşu su tamam onu yiyorum...


2 ayda bir çıkan pozitif dergimi aldım, gündüz kitap gece dergi okuması yapıyorum,



alıntılar pozitif dergisinden...

8 yorum:

  1. Pisi pisi çok şeker severim onu 😊 şu kilo olayı bende var birde ben versem 😁😊 ben bu aralar hiç bir şey yapmadım çünkü Arnavutköy yolari taşdan yaptım artik buradayım şükür😊 alıntılar çok güzel sevgiler canim benim 😊❤

    YanıtlaSil
  2. Pisi süper, kilo hepimizde problem😊 kış geliyor çocuklar okula başlayınca hayat düzene girince benim için kilo vermeli günler başlıyor❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun. Kiloyu yaza kadar halletmeye çalışacağım inşallah.

      Sil
  3. Bende bu gün kış sebzelerine karnabaharla giriş yapmıştım:) Kıymalı yemeği.Biz çok severiz.Güzeldir karnabahar aslında:)Herkes sevmez ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. et türü yemekler bize dokunuyor mehtap elden geldikçe yemiyoruz. Bağırsak problemi var. Karnabahar güzelde ben ezerek yiyorum çatalla ezdiriyorum.

      Sil
  4. Karnabaharı bir de terbiyeli denesen, Yemeği bildiğin gibi pişir, tam kapatırken yarım limonun suyu ile yumurta sarısını karıştırıp dök içine... Kokusu kalmıyor hiç, tadı da sanki daha güzelleşiyor...
    Keyifli haftaların oılsun ♥

    YanıtlaSil
  5. başlık mükemmel :) senin bu gündelik hayat notların öyle hoş kiii :)

    YanıtlaSil