OKUDUM 43- ÖMÜR DİYORLAR BUNA

13 Kasım 2018


Gerçek hayat hikayelerinden oluşan öykülerin yer aldığı bir kitaptı.
Hepsinin anlatımı farklı kimi hüzünlü kimi düşündürücü.
Zeki Müren zaten muhteşem bie sanatçı, onun ölüm zamanının anlatılması beni memelekete götürdü resmen. Çünkü o aylarda memlekette idim hem lady diana hem zeki müren ardından da amcam aynı ayda öldüler unutulmazlar benim için....


Beklemek acıların en büyüğüdür, çeken bilir..
*****
Gerçek ile kurmacayı birbiriyle örtüştüren de, ayrıştıran da hayattır...
*****
Mamam ben doğunca pişman olmuş babamla evlendiğine. Anlatırdı, aşk laftır derdi. Üç günde biter, bitince kalırsın ellerin çamaşır leğeninde.
*****
Yaşlıların yalnızlıklarıyla ne tuhaf bir ilişkileri olduğunu düşündüm. Yalnızlıklarına hem delicesine bağlıydılar; en yakınlarına bile tahammül edemiyorlardı hem de şiddetle korkup kurtulmak istiyorlardı. Yalnızlık avuçlarında bir kor parçası gibi duruyordu, ne kimseye vermeye kıyabiliyorlar, ne yanmaktan kurtulabiliyorlardı.
*****

3 yorum:

  1. ayyy en sevdiğim yerli yazar ooo :) bu kitabını okumadım ama hep kurgu okudum. bir de şeyi çok güzel, bir maniniz yoksa, bunu da okuyum barik :)

    YanıtlaSil
  2. Nur içinde yatsınlar. Okumak isterim bu kitabı da.

    YanıtlaSil