GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİNİZ İÇİN SAĞOLUN

27 Eylül 2019


İnsan hasta yada hastası olunca pek yazası gelmiyor. Bilenler bilir ağbim şeker hastası ayakta da yarası var kapanmıyor. Bu da şekerin yükselmesine yol açıyor. Üç aylık ortalama şekeri 6,5 tan 9,2 ye yükselmiş ya kalbe ya göze ya böbreğe etkisi var bunun da. bu şeker de kan tahlili ile ortaya çıkıyor. yoksa günlük makine ile parmaktan ölçümü 145 bu da normal. 3 aylık şekerin yükselmesi sonucu göz arka damarlarda kanama meydana geliyor ve görmeyi engelliyor. Ben hemen Nişantaşından prof. ziya kapran dan randevu aldım. Bu doktoru da arkadaşı önerdi. İstanbula arkadaşının arabası ile gittik muayene oldu. Ayın 3ünde tekrar çağırdı. Bu süre içerisinde sırt üstü yatma ve bol su içme önerisinde bulundu. Büyük ihtimalle ameliyat diyecek. Ağbim pek olma taraftarı değil az da olsa bulanık görme olayı var. 3 gün de burda hastanede yattık, insülin başladık artık insülün iğnelerini günde 4 defa ben yapıyorum.
Kendim için yaptığım tek şey iğne saatleri haricinde ev işleri ve alışveriş olayları. 
tekrar görüşmek dileğiyle sağlıcakla kalın.

30 yorum:

  1. Cuma hürmetine şifa diliyorum Allah'tan Özlemciğim. Allah sana da yardımcı olsun, hastayla ilgilenmek çok ama çok zor. Sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin ecehancığım. Ne yazık ki haklısın hasta ile uğraşmak zor.Yaşayan biri olarak söylüyorum.

      Sil
  2. ya dün bakmıştım bloguna merak etmiştim ya. bak bugün hem yazmışsın hem bloguma gelmişsin. çok geçmiş olsun. haklısın iyileşinceye dek zor tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha henüz ameliyat olmadık o devre de de uzak kalabilirim buradan.

      Sil
  3. Rabbim hizmet edene güç kuvvet hastalara da sabırlar nasip etsin hiç kolay değil.

    YanıtlaSil
  4. Allah şifâ versin. Kolaylıklar diliyorum Özlem.

    YanıtlaSil
  5. Allah yardımcınız olsun, acil şifa versin Allah. Hasta yakını olmakta çok zor.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun. Size sabır diliyorum. Hastalık zor. Hasta olmak zor. Vakit bulup kendinize zaman ayırın zor ama eğer siz mutlu olduğunuz zaman hastalıkla daha kolay baş ediliyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimede vakit ayırmaya çalışıyorum, sağolun dilekleriniz için.

      Sil
  7. Ağabeyine çok geçmiş olsun canım. Geçti geçti. Allah sana kolaylık, kuvvet versin.

    YanıtlaSil
  8. Şifalar diliyorum🙏🙏💗

    YanıtlaSil
  9. Acil şifalar diliyorum Özlemcim... Kendini ihmal etme... Allah sana güç kuvvet, bol dirayet versin...

    YanıtlaSil
  10. Şifalar diliyorum🙏🙏💗

    YanıtlaSil
  11. çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin inşallah 🙏🌸 canım benim sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Tez zamanda şifa diliyorum Allah tan, merak ediyordum nerelerde diye. Ağbin iyileşsin de dönersin nasılsa, haber verdiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun yeniden, şifa ile atlatırsınız inşallah bu süreci..

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, ağbin nasıl oldu merak ettim. Ameliyat oldu mu. İnşallah daha iyidir şimdi, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz ameliyat olmadı gripten dolay beklemedeyiz.

      Sil