OKUDUM 37 AEDEN

02 Eylül 2019



İnsanlar tarafından keşfedilmemiş bir gezegendir AEDEN .  Bu gezegende içinde Çİ olan herşey insan olma hakkına sahiptir. Gezegenin ustalarından Baruh baba Sonje ve Numi'yi  Dünyaya gönderir. Dünyada her ikisinin de uğraşacağı olumsuz olaylar olacaktır. Küçük çocuklarda organ mafyacılığı, balina avcılığı vs gibi. Dünyayı bu olumsuzluklardan kurtarmak için hep birlikte faaliyete başlarlar. 

"Bu gezegende insanlık dışı bir şey var ve o şeyin kaynağını bulmak zorundasınız!" S.543

Kitabı ilk başlarda sıkılarak okudum ta ki olaylar dünyada anlatılmaya başlayana kadar. Tanıdık olayların içine girince kolay ilerledi. 



11 yorum:

  1. İlginç ve doğru :) bu dünyada insanlık dişi bir şey var !

    YanıtlaSil
  2. Bende ilk başlarda sıkılmıştım, ilk 100 sayfada ama sonrası aktı, sevdim sonuç olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende 150 ci sayfadan sonra açıldım kitapta.

      Sil
  3. güzel bişeye benz
    yor rastlarsam okuyayım ben de

    YanıtlaSil
  4. Selamlar ben sizi takipteyim sizde beni takip ederseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. evet insanlık dışı çok şey var ve kaynağı bence para...

      Sil
  6. Oldukça hoş ve güzel bir bilogunuz var takibe aldım. Sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil