BİZDEN HABERLER

14 Ekim 2019


Cumhuriyet çiçekleri ile hepinize merhabalar...
Bizden az da olsa haber vermeye geldim. Ağbimin ameliyat olması kesinleşti sadece şu ara gribiz ve onu atlatmaya çalışıyoruz.
Çevrenizde vitreknomi ameliyatı olan var mı? bana bilgi verirseniz sevinirim.  Ağbim hem katarak hemde vitreknomi ameliyatı olacak. Ücrette de anlaştık 20. 000 tl cik. Özeldeki doktorlara işin düşmesin durum hemen maddiyat odaklı ameliyatlar oluyor. Neyse biz hayırlısı olsun diyelim önemli olan gözün görebilmesi.
Günler onun kan şekeri ölçümleri ve insülin iğne vurmalaraı ile devam ediyor. sabah 8, öğle 13, akşam 18:30 ve gece 22 insülün saatlerimiz. Göz görmediği için insülin ayarını yapamıyor olay tamamen benim üstüme  kaldı. Bu arada bende de şeker çıktı aynı saatlerde kan şekeri ölçümü yapıyoruz beslenme düzenimiz aynı. Dün yarım ekşi elma yedim benim açlık şekeri 167 ye çıkmış hem ki yoğurtla yedim. Akşam yemeğinde biraz marul yedim hopppppppppppppp 111 e düştü.

sağlık ocağına git ilaç yazdır, pazar market alışverişi derken arkadaşlar ile kahve bile zor içiyoruz bu gidişle buluşamayacağız:)))))


Kan şeker ölçümleri 2 saatte bir olduğu için artık buluşma saatleride buna göre ayarlanır oldu.

Bir kitap bitirdim, bu hafta paylaşırım. film dizi hak getire elim bile gitmiyor.


okuduğum kitap....

23 yorum:

  1. hoşgeldin canım benim 😊 çok geçmiş olsun şimdiden Rabbim şifalar versin inşallah herşey yolunda gider .... Rabbim sana da kolaylıklar versin inşallah canım benim sevgiler 😊🌸 kavhe fincanlarına bayıldım 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk canım. İyi dileklerin için sağolun amin diyelim, Allah ne yazdı ise o olacak. Kahve fincanları gittiğim parkın canım bende beğeniyorum.

      Sil
  2. çok geçmiş olsun inşallah kısa zamanda toparlar abin ve senin üzerindeki de yük de azalır

    YanıtlaSil
  3. Sağlık ve şifa diliyorum. Sana da kolaylıklar ve ferahlıklar diliyorum Özlemciğim.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun sıkıntılı dönem alışıncaya kadar o da zaman ve sabır ağabeyinizede acil şifalar.

    YanıtlaSil
  5. Allah şifa versin.Sağlık söz konusu olunca insanın canı birçok şeyi yapmayı bile istemiyor.
    Maddiyatta önemli elbette ama sağlığın daha önemli olduğunu düşününce para da bir yere kadar önem taşıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Maddiyat sağlığın yanında hiç kalıyor maalesef

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun Özlemcim... Ağbine acil şifalar, sana kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. Benim annem de şeker hastası senelerdir. Yorgunluğa gelmez şeker özellikle... Aman dikkat... Bir de yürüyüş anneme çok iyi geliyor. Toparlıyor şekerini hareket...

    Her ikinize de geçmiş olsun yeniden... Şifa olsun inşallah artık.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun. Hastane işleri zaman alıyor. Hastalıklar kadar git gel yoruyor insanı.

    YanıtlaSil
  9. Hem daha sen gelip, kasımpatıları paylaşıcan daha bizimle mutlu mutlu <3<3<3<3 Mevsimi geldi, aklıma hep sen geliyorsun kasımpatı gördüğümde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sene fazla kasımpatı yok Ececiğim olanla idare edeceğiz artık.

      Sil
  10. Gelmiş geçmiş olsun şimdiden. Işin içinde sağlık olunca dünya duruyor. En yakın zamanda şifalar dilerim.

    Bu arada kitabın kapağı da ne güzelmiş. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun Özlemcim. Derdine çare olsun da maddiyat hiç önemli değil. Geçti geçti.

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun. kolaylıklar sizeee.

    YanıtlaSil
  13. Bir ce-e demeni beklemiştim ama gerçekten yoğun bir dönem geçiriyormuşsun. Kolaylıklar diliyorum ve bolca şifa. Bir yarım elma nasıl çıkartmış, demek hep diyet gerekli. Dikkat edince oluyorsa...Allah çareli dertler versin yeterki.

    YanıtlaSil