OKUDUM 41 AŞKIMIZ ESKİ BİR ROMAN

14 Kasım 2019


Kitap aşk ve cinayetle bağlantılı olan üç hikayeden oluşuyor.Üç ayrı hikaye,üçünde de gizem yok denecek kadar azdı. Diğer Ahmet ÜMİT kitapları gibi değildi.

Her kanun adil değildir
*****
Sahiden de sevginin iyileştirici gücü vardı. Elbette yalansız olanın, çıkarsız olanın, hakiki sevginin
******
Aşk diye bir şey yoktur, güzellik vardır. Güzellik de kimsenin malı değildir. Ona sadece belli bir süre sahip olabilirsin, sonra uçar gider.
*****
... cinayetin nedeni aşk değil, insan.
Aşk öldürmez, eğitimsiz, bencil, ruhsal olarak gelişmemiş insan öldürür. Sorun aşkta değil, sorun nasıl seveceğini bilmeyen insanda.

11 yorum:

  1. "Her kanun adil değildir"
    bence de :)

    YanıtlaSil
  2. 3 ayrı öyküden oluştuğunu bilmiyordum. Tüh, sanırım almam o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. yine de Ahmet Ümit zevkle okudum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende zevkle okudum ama acele ile yazılmış bir kitap gibi geldi bana...

      Sil
  4. Bu kitap beni de doyurmadı hiç... Uzun uzun işlneen romanlarına alıştığımdan mı dedim ama yok örgüsünün ustaca olmamasından dedim sonradan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama ya:)) dişimin kovuğunu doldurmadı.

      Sil
  5. Okuyup okumadığımdan emin değilim. Aklımda kalmamış 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ümitin son kitabı aldıysanız hatırlarsınız.

      Sil
  6. Yeni transfer olduğu yayınevine merhaba kitabı olmuş. Asıl kitap yoldadır:)

    YanıtlaSil