HER YAĞMUR DAMLASININ KALBİNE DAMLAMASINA İZİN VER

04 Aralık 2019


Sokaklarda avare avare dolaşır iken çektiğim bir resim bu, cadde kenarı çiçeklik.
Yağmurlu bu gün hava, balkanlarda ise kar varmış facebookta resimler o yönde. Dereköy ve Demirköy taraflarından kar resimleri geliyor.
Burada hava yağmurlu ve soğuk.
Dün İstanbulda idik, doktor kontrolümüz vardı. İlaçlarımız yine değişti, göz tansiyonumuz 17 lerde 2 tane göz tansiyon ilacı ilave oldu. 2 saatte bir damla olayımız bitti günde 3 defa damlamız olacak. Haftaya salı tekrar kontroldeyiz. Doktor ile görmeme durumunu konuştum. Retina sağlam görmeme diye bir durum olamaz, bu durum 3 ayda tedavi edilir ancak dedi. Bekleyeceğiz başka çaremiz yok.


Bugün sabah erken kalktım, ağbimi besledim insülünü yaptım, damlalarını yaptım kendimi evden dışarı attım. İlk önce güzelce bir yürüyüş yaptım, sonra alışveriş sonra da parkıma attım kendimi bir güzel. Karamel soba yanında kestiriyordu. Güzelce bir kahve içtim ve eve döndüm.


hepinize güzel bir hafta diliyorum.


12 yorum:

  1. Rabbım şifalar versin inşallah en kısa zamanda daha iyi olur Abimin ...Resimler harika Her şey o güzel gönlünce olsun inşallah güzel Adaşım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Oh çok sevindim haberi duyduğuma. Süreci takip edip sonuca ulaşacaksınız inşallah. Allah çaresiz dert vermesin, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. hımmmm iyiye gidiyor gibi gözüküyo durum maşallah maşallah diyeliim :)

    YanıtlaSil
  4. Karamel gibi sobanın yanın kıvrılmak istedim :)

    Ağabeyinin retinasının sağlam olmasına sevindim. Geçti geçti.

    YanıtlaSil
  5. Nazarlardan ırak olsun verdiğin iyi haber Özlemciğim. Daha da iyi olsun inşallah. Kaikatüre çok güldüm, biz de mi böyle olucaz acep? ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi haberler vereceğim Allahın izni ile sizlere ama zamangerekli onun içinde. Karikatür beni de güldürdü:))) nostaljide kalan şeyler bunlar...

      Sil