SESSİZLİK EN BÜYÜK HAYKIRIŞTIR.

09 Aralık 2019


Bazen arada böyle kaçamaklar oluyor. Sabah yalnız başıma kahvaltı etmeyi sevmiyorum. Geç vakitte olsa çarşıya inmişsem eğer fırından bir simit alıp parkım da çay eşliğinde yemeyi seviyorum.
Bir kaç gündür hava yine güzel. Sabahları çatılara kırağı düşmüşse eğer öğlene doğru hava günlük güneşlik oluyor.


Güneşi görende hemen güneşlenmeye başlıyor gördüğünüz üzere:)))
Bunlar benim gördüklerim kadraja girenler.


Bugün buranın pazarı idi her zamanki gibi ilk önce siyez unlu ekmeğimizi aldım. Daha sonra pazar alışverişini yaptım. Karnabahar, pırasa, ıspanak, mandalin ve salatalık ile pazar alışverişini sonlandırdım. Bu haftanın eksikleri bunlar idi. Alışveriş bitimi kent konseyinin dükkanında bir kahve içtim.


Bu da ekmek fırınından dönüşte karşıma çıkan güzellik...
Eve geldim, pazarlıkları bıraktım, ağbimi biraz bahçeye hava alması için çıkardık.  O arada teyzemin oğlu aradı. Bu gün geleceğini söyledi. Malum yine yarın İstanbul yolcusuyuz. Doktor kontrolümüz var.


Ben tekrar çarşıya gittim. Eniştemin sevdiği höşmerimden hem ona hem anneme aldım. Ertuğrul ağbime de dereotlu poğaça ve şekerli kurabiye aldım. Çarşı faslındaki alışveriş işlerini böylece bitirdim. Çarşıya gidip gelirken servise para vermedim. Çünkü servis sahibi eski iş arkadaşımdı ücret almadı benden:))) kendisinin talihsizliği hem çarşıya gidişte hem dönüşte onun sırasının olması idi. Israrla vermeye çalıştım ücretlerini ama almam dedi. Ölmüşlerinin ruhuna gitsin diyelim bu iyiliği.

14 yorum:

  1. çay ve simit her daim Sevilir 😊 afiyet olsun canım benim 😊..Abinin de inşallah kontrolü güzel sonuç çıkar Rabbim şifalar versin inşallah.... sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay ve simit vazgeçilmezim sağol. sağlık dileklerin için da amin diyorum.

      Sil
  2. Çay ve simit milli yiyecek ve içecek..
    Köpekler ne kadar sevimliler..Birde onlara insan gibi davranan insanlar olsa..Her gün şiddet haberi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısınız. Köpekleride kedileride severim.Şiddet haberlerini okumaktan bende hoşlanmıyorum.

      Sil
  3. çay simit türk kahvesi çok seviyon seeeen :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet, şifa olsun Özlemciğim. Bayılıyorum şu hiç üşenmeden defalarca alış verişlere çıkmana, yürüyüşler yapmana ve tabi ki parkında kahve içmene, maşaallah. Yolculuk güzel, haberler de güzel olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın Ececiğim. Evde oturmayı fazla sevmiyorum inan. Hep dışarıda olayım değmesinler keyfime. haberler her daim güzel olsun güzelim.

      Sil
  5. Çay ve simit ne güzel bir birlikteliktir. Kolaylıklar dilerim hastane işlerinizde....

    YanıtlaSil
  6. sıcak bir simit peynir ve harika demlenmiş bir çay ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  7. Çok keyifli bir gün olmuş ne güzel :)

    YanıtlaSil