HAYALLERİN VARSA SENİ KULLANIRLAR

24 Ocak 2020


Akşam kendini gösteren titreme nöbetleri ile artık grip ben geldim nasılsın dedi bana. Eh ne yapalım el mahkum kalıcı olma kısa kal git demek içim çalışmalara başladık. Akşam 2  demlik bol limonlu karabiberli ıhlamur içtim. Hatta bir bardak ağbim bile içti. Öksürük göğse inmemeli idi. Çünkü astım bronşit tetikleyebilirdi. 


Sabah kalkıldı, aç karnına ana sağlığa gidildi. Reyhan hanıma muayene oldum. Bir torba ilaç aldım geldim şimdi onları kullanacağım.
Kırağılı havalara aldanmamak lazım, ben sabahları erken çıktım hep alışverişe öğleden sonra çıkmak lazımdı. Ama olan oldu artık...


Oysa ne hayaller vardı bu dergi ve kitap bu hafta sonu bitecekti...

Şimdi sırada terleme var, terlemeliyim ki bu miktrobu üstümden atmalıyım....



15 yorum:

  1. geçmiş olsun, kalabalık kapalı yerlere girmeyin diyolar, evin dışında bardakta çay kave içmeyin, gerekirse kağıt bardak kullanın diyolar, grip ve domuz gribi salgını var, sanıyorum, çok ilaç satılsın diye gökten uçakla virüs atmışlar. heey bu durumda, burna tuzlu su çekmek, batikonla gargara yapmak, hastalığın ilerlemesini önlüyo. bir de kış çayı, bir deee bir bardak ılık suya 2 yemek kaşığı bal, 2 yemek kaşığı limon suyu, bir çay kaşığı zencefil bir yemek kaşığı sirke. bu günde iki defa. bunlar geçirir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chemtrails olayından bahsediyorsun sen o hep gündemde zaten grubu bile var facebookta. yazdıklarını dikkate alacağım

      Sil
  2. geçmiş olsun..terlemenin oldukça işe yarar olduğu bizim tüm ailede test edilip onaylanan bi şi :)

    grip çok fena....ulaşmadığı yer kalmadı gibi..biz uzun süreli öksürükten sonra ulaştık gribe..hala devam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, terlemek mikrobu dışarı atar. Sizede geçmiş olsun

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Bizim eve de uğradı ama o da adam seçti birileri gibi.
    Neyse ki beni pek beğenmedi ama koskoca oğlanı üç gün yatırdı ki, tarih yazmamıştır. O derce yani. Kuvvetli antibiyotik tedavi ile anca yolladık.
    Üç gün bir yerlere çıkmayın aman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. antibiyotik vermedi doktor ama bu ilaçlarda iyi geldi.Sizlere de geçmiş olsun.

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Bize de uğradı grip kardeş bütün evi dolaştı. Şimdilik gitti gibi görünse de her an kapıda gibi. Dikkat etmek gerekiyor. Umarım kısa sürede toparlarsınız.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun... başlık çok çarpıcı... aynen öyle evet... selamlar...

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun siz kendinize çok iyi bakın (:

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun. Bu aralar salgın var, herkese uğrayıp gidiyor. Bizi de ziyaret etti, neyse ki çabuk atlattık. Sizinki de çabucak gitsin 🙏🏻

    YanıtlaSil