İNSANLARIN KALPLERİNİ DEĞİŞTİRMEK CESARET İSTER.

23 Ocak 2020


Sabahtan bu yana kün kün öksürmekten gına geldi bana. Üşütmüşüm, saçlarım ıslak kendi kendine kurudu. Zaten kırağı düşüp duruyor.... Benim saç kurutma makinası el fatiha oldu geçen gün. Düştü dağıldı parçalandı. Yenisini almak şart oldu. Biraz idare ederim dedim ama hasta oldum duyduğunuz gibi.
Bugün gittim Siemens marka 364 tl cik fiyatı olan bir saç kurutma makinası aldım. 150 tl yede vardı ama adı şanı duyulmamış bir makina idi.


Daha sonra baharatçıya uğradım ıhlamur aldım. Kaynatıp içeceğim.şimdilik kahve içmeye devam tabiki. Oradan fırına geçtim ekmekleri aldım. Yürüyerek ters iskikamete Migrosa gittim yağ deterjan fiyatlarına baktım. 2 teneke 5 litrelik yağ 87 tl , beyazlar için Alomatik renkliler için Arielmatik baktım onlarda 87 tl tutuyor. Birde mutlu,karpa ve şok marketlere bakacağım oralar kaç para bakalım.


Dergide okur iken denk geldim, aklınızda bulunsun


Okuduğum son ( ocak hariç) 2 ayın dergi ve kitaplarını kütüphaneye bağışladım. Umarım alacak olanlar keyifle okurlar.


Ocak ayının son kitabına başladım...


Joker filmini beğenerek izledim

Joker, başarısız bir komedyen olan Arthur Fleck'in hayatına odaklanıyor. Toplum tarafından dışlanan bir adam olan Arthur, hayatta yapayalnızdır. Sürekli bir bağ kurma arayışında olan Arthur, yaşamını taktığı iki maske ile geçirir. Gündüzleri, geçimini sağlamak için palyaço maskesini yüzüne takan Arthur, geceleri ise asla üzerinden silip atamayacağı bir maske takar. Babasız büyüyen Arthur’u en yakın arkadaşı olan annesi Happy adıyla çağırır. Bu lakap, Arthur’un içindeki acıyı gizlemesine yardımcı olur. Ancak maruz kaldığı zorbalıklar, onun gitgide toluma aykırı bir adam haline gelmesine neden olur. Yavaş yavaş psikolojik olarak tekinsiz sulara yelken açılan Arthur, bir süre sonra kendisini Gotham Şehri’nde suç ve kaosun içinde bulur. Arthur, zamanla kendi kimliğinden uzaklaşıp Joker karakterine bürünür.


Çocuğu olanların dikkatini çekebilir.

20 yorum:

  1. Ne kadar doğru demişsiniz insanların kalplerini değiştirmek cesaret ister :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli olan o cesareti doğru yerde kullanabilmek.

      Sil
  2. Kitap bağışınız için tebrik ederim. Üniversite kütüphasine bende bağışta bulunmayı seviyorum. Kitapların akademisyen ve öğrenciler tarafından okunmaya devam edeceği fikri beni mutlu ediyor. Joker film yorumumu bloğumda paylaşmıştım. 2019 senesinde en çok etkilendiğim film, kurgu ve müzikal şölen Joker filmine aitti.
    İspanyol filmlerini yorumladığım yeni bloğumu ziyaret ettiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap bağışlamak güzel bir duygu. Bende sizi tebrik ederim. Yeni bloğunuzu da takipteyim.

      Sil
  3. Yaklaşık 6-7 aydır tegv e gönderiyorum ben de atıklarımızı... Pttden ücretsiz gönderiliyor bir de şahane bir uygulama bence..

    Okuduğun kitabı merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yeni denk geldim bozulan saç kurutma makinasını göndereyim bari.

      Sil
  4. Geçmiş olsun, kışın ıslak saç gerçekten kötü. Yeni makinanın ömrü uzun olsun :) Market, pazar, elektrikli alet vs. herşey çok pahalı geliyor. Eskiden birşey alırken hesap yapmayı bilmezdim, şimdi resmen korkuyorum alışveriş yapmaya.
    Bu arada geçen yıl ilk defa annemin köyden toplayıp getirdikleri yetişmeyince aktardan ıhlamur almıştım. Şoka girmiştim iki avuç ıhlamur fiyatına. Şimdi tam tl.sini hatırlamıyorum ama hiç bilmiyordum pahalı olduğunu. İmkan varsa zamanında toplayıp stoklamak lazım.
    Joker filmini çok merak ettiğim halde sinemaya gitmemiştim. İnternete düştüyse izlemek istiyorum.
    Okul zamanı her türlü elektronik yasak benim kıza. Sadece 15 yada yaz tatillerinde, o da kısıtlı. Zararlarıyla ilgili okulunda seminerler vermişlerdi, kendisi de bildik yerden dinleyince ikna oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol geçmiş olsun dileğin için. Maalesef devir hesap devri. Ihlamur ağacımız yok mecburen dışarıdan alıyoruz. Joker filmi internetten izledim bende. Kızınız ne güzel bilinçlenmiş...

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Her şeyden biraz olunca sohbet havasında olmuş, karşı karşıya oturmuşuz gibi hissettim okurken. :)

    YanıtlaSil
  6. Ucuz alacak kadar zengin değilim diye bir söz var, çok doğru. Ben de daha önce ucuz saç kurutma makinesi almıştım, çalışırken eridi üstündeki demir kısım, neredeyse çarpılıyordum. O yüzden kırk yılda bir alınan ürünleri kesinlikle kalite almak lazım, iyi yapmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol. İsmi sanı belli olmayanı alsa idim sorunla karşılaşsam yetkili servis yoktu.

      Sil
  7. O tip atıklarımı Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bahçesindeki kumbaralara götürmeye çalışıyordum. Bu daha zahmetsizmiş. Teşekkürler bilgi için.

    Kitap bağışı için de yardımlarınızı bekleriz :)
    https://bulutgolgesi.blogspot.com/2019/09/mavi-kutuphane-bizim-kutuphane.html

    YanıtlaSil
  8. bozuk eşya bağışı saol yaaa bilmiyodum. deterjan sanırım en ucuz a101 de bu sıralarda. sezgin kaymaz bi tane okudum henüz alışamadım :) anlamsız mimik, bunu çok sevdiim :) bence bi de bol gülümsemek olmalı o mimiklerde :) geçmiş olsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bilmiyordum dergiden öğrendim. Sezgin kaymazın ilk kitabını okuyorum bende.

      Sil
  9. Geçmiş olsun. Havalar fena. Ben saç kurutma makinası kullanamıyorum ama. Oldum olası rahatsız eder beni o meret.

    YanıtlaSil
  10. Bende ilk defa duydum iyi ki paylaşmışsınız bozuk deyip kenara atmayız artık (:

    YanıtlaSil