BEN SENİ KÖTÜLEYEMEM HİÇ

20 Şubat 2020


Baharın ayak sesleri diyorum ya işte bir tane daha örnek. Mine çiçekleri açmış, uğurböceği de ziyarete gelmiş.
Bugün alışverişe çıktım biraz, A 101 den, manavdan, şarküteriden alışveriş yaptım. Eve geldim yerleştirdim aldıklarımı. Bu resmi de parkta çektim.


17 şubat dünya kedi günü idi, o gün bu şaşkolozu öpe öpe bitirdim:)) 
Dün camları sildim, hava durumu perşembe yağmur diyor ama bakalım ne olacak. Zaten ne zaman nevresim yıkasam, cam silsem yağmur yağar:)))


Dün havaya cemre düştü, mart ayına girmedem martçenika da yapmak lazım, dilekler dilensin leylekleri gördüğünde bahar dalına asılsın.


İnsanlığın iklimsel bir kıyametin eşiğinde olduğu yakın bir gelecekte geçen dizi, Edda adlı kurgusal bir Norveç kasabasının sakinlerine odaklanıyor. İklimsel felaketler adım adım dünyayı felakete sürüklerken, kasabada yaşayan bir grup genç doğaüstü güçlere sahip olduklarını keşfediyor. Bu esrarengiz güçlerle birbirlerine bağlanan bir grup genç, çok geç olmadan bir araya gelip Nors mitolojisinde bahsi geçen Ragnarök’u andıran bu kıyameti durdurmalıdır.

RAGNAROK dizisinin 1. sezonunu beğenerek izledim. Şimdi ANNE dizisini izlemeye devam.


Tuhaf dergisini okumak 1 gecede bitti. 2. bir dergi bu haftaya şart oldu.






6 yorum:

  1. Mine çiçekleri en sevdiklerimden :) Pıtır pıtırlar çok tatlı :)
    Cemrenin gelişi de ayrı bir mutluluk, havanın ısınacağı haberi oluyor benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cemrelere pek güvenmem önümüz mart kazma kürek yaktırır derler, nisan da kar yağdığını bilirim.
      sevgiler,

      Sil
  2. mine bizde farklıdır bu çiçeklere fare kulağı deriz biz, paticik çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bunu biliriz mine çiçeği diye:)) paticik çok ta tatlıydı öperken bitirdim.

      Sil
  3. çiçek böcek tatlıydıııı :) pozitif alayım yaa iyi gelir :)

    YanıtlaSil