KALBİ OLANIN DİLİ YOK, DİLİ OLANIN KALBİ YOK.

16 Şubat 2020


Pazar günü havayı güzel gören Özlem evde durur mu hiç:))) Nasılsa ağbimin göz damlaları günde 3 defaya düştü:)) kaçar gibi evden çıktım vallahi. Parkıma zor attım kendimi, geçerken ekşimikte aldım peynirciden, salataya koymak için. 


Hava güzel olsa da parkta soba hala yanıyordu. Karamel de sobanın başında bu pozu veriyordu:)) Kedilere karşı garezi var, nerede kedi görse saldırıyor. Bu pozu aldıktan iki üç dakika sonra, çiftleşen ve ses çıkaran kedilere hışımla daldı:)) rahat vermedi onlara. Ayağı ile kapı açmasını da öğrenmiş hanımefendi, kimseye minnet etmiyor.


Bu haftanın dergisi de bu olsun...


ot dergisinden...


Ot dergisinden...







8 yorum:

  1. Karamel pek tatlıymış :)) Ayracına bayıldım, kitabı da merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
  2. ay karamel ve hikayesi çokoş :)

    YanıtlaSil
  3. Kendine ayırdığın bu zamanları okumak keyif veriyor. Ayrıca çok önemli. Herkesin yapması lâzım. Huzurun bol olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendime vakit ayırmasam patlarım herhalde ya evden çıkıp gezeceğim yada okuyacağım. Sevgiler,

      Sil
  4. Hava güzel olunca kuzucuk kanları kaynıyor, at tabi kendini fırsat buldukça :))

    YanıtlaSil