KORONA GÜNLÜKLERİ 5

28 Mart 2020


Sabah her zamanki saatte kalktım, 1 dilim kızarmış ekmek ve peynir ile kahvaltımı yaptım. Yatakları topladım. Ortalığı süpürdüm tozları aldım. Öğlene yemek vardı akşam yemeği için kuru fasulye vurdum ocağa. Annem biraz bahçede oyalandı çiçekleri ile arası iyi bu sıralar:)) Kış için içeriye aldığımız sardunyaları biraz saksı saksı dışarı taşıdım. Ağaçlar yeşeriyor mesela şu an camdan baktığımda ayva ağacının yeşerdiğini görebiliyorum. Ağbim yürüyüşe çıktı, giyindi maskesini taktım 3 saat yürüdü geldi. O arada bende maskemi ve eldivenimi taktım dışarı çıktım yürüyüş yapmaya, gelirken ıspanak, muz, anneme kurabiye aldım. Komşunun torunu beni maskeli görünce tanıyamadı:)) bu kim diyor. Eve gelince eldivenimi çıkardım, üstümü çıkardım tele astım hala teldeler havalanıyorlar. Öğle yemeği yendi, bulaşıklar yıkandı. Bizimkiler güzellik uykusuna yattılar ben de film izliyorum.
Ben bu günlerin yani korona günlerinin uzayacağını düşünüyorum. Çünkü bu virüs geldi ve herkese bulaşmadan gitmeyecek diyor doktorlar.Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bizler tamamda bir yere kadar yardım edebileceğimiz günlük kazanca sahip olanlar ne yapacak. Bir süre sonra saldırılar olabileceğini düşünüyorum. Roman mahallesine yakın oturuyorum, görseniz halleri içler acısı. Bimden günlük ne alırlarsa onunla geçiniyorlar oda çalışırlarsa.... Çalışmıyorlarsa bize yüklenecekler...... para isteyecekler gıda isteyecekler , belki bizlere saldıracaklar......
Allah sonumuzu hayır etsin.



10 yorum:

  1. Endişelenmekte haklısınız. Koronavirüs öyle bir iki haftada gidecek gibi değil. Zaten bu sürenin uzun tutulması istenen bir şey. Fakat insanın psikolojisi, geçim şartları buna ne kadar dayanır, işte bütün mesele bu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçim şartları çok ağır sarımsağın kilosu olmuş 119 tl bu insan nasıl bağışıklığını güçlendirecek. Daha neler neler zamlandı, dediğim gibi günlük çalışanlara Allah kolaylık versin.

      Sil
  2. hazirana kadar devam eder gibi. saldırılar mı amanıın deme öyşe şeyler :)

    YanıtlaSil
  3. Çabucak geçmesini umut edip evlerde kalmaktan başka bir şey gelmiyor elimizden..
    Saldırı vs. gibi olaylar yaşanmaz umarım. :)

    YanıtlaSil
  4. Rabbim beterinden esirgesin bir an evvel gider inşaallah

    YanıtlaSil