KORONA GÜNLÜKLERİ 10

02 Nisan 2020


Havaların kötü gitmesinden dolayı bahçe ile fazla uğraşamıyoruz. Bugün de acayip derecede rüzgar var resmen uçuruyor. Yolda yürüyenler zor yürüyor o derece yani.
Dün arkamızdaki ilkokulda bir hareketlilik oldu. Yukarıdan aşağıdan tüm roman vatandaşlar okula hücum ettiler. Meğersem devlet 1 çocuğu olana 1000 tl para veriyormuş, yoldan geçen okuldan kağıt almış olanlardan biri söyledi. Okuldan kağıdı alan PTT ye koştu yoğunluğu düşünemiyorum hiç....
Sabah yine saat 10 da kalktım. Kahvaltımı yaptım. Yatakları topladım. Biraz telefonda sosyal medyaya baktım. Dün sağlık bakanı il bazında vakaları açıkladı ilk defa ve Kırklareli ilinde 35 vaka olduğunu gördük. Zaten bir önceki gün facebookta lüleburgaz vaka sayısı 10 olarak yazılmıştı. Akşam yayla çorbası yapmıştım, annem öğlene yanına makarna yapalım dedi. Makarna suyuna yağ tuz ekleyip ocağa koydum.
TV de müge anlı izliyorlar şu an bizimkiler. Ben biraz blogları dolaştım.


Günde 1 film 1-2 bölümde dizi izlemeye gayret ediyorum.


Kapıma geldikçe geri çevirmemeye çalışıyorum bulgurla besliyorum bu kuşları.


Akşam başladığım kitabım. Karantina süresince kitap almayacağım evde 100 e yakın okunacak kitap var. Birtek dergi alırım diye düşünüyorum ama onda da kararsızım. Burda dergiler sadece Migrosa geliyor. Alayım mı almayım mı kararsızım. Dergiler istanbuldan gelecek üstünde virüs olurmu olmazmı düşüncelerine sahibim. Almasamda olur evde okunacak dergide çok....

Şimdi bir fincan kahve yapayım kendime yeni bir dizi yada film araştırayım....

8 yorum:

  1. Bir süre alma bence de... Evdekileri tüketmek lazım ilk önce..
    Ben de o niyetteyim ♥

    YanıtlaSil
  2. Nasıl olsa evde varmış, hiç alma bence. Ne kadar az temas o kadar iyi.

    YanıtlaSil
  3. hımm hache pekiiii :) yayla çorbası bayılırım layla derdim minikkeen :)

    YanıtlaSil
  4. Cor10a günlüklerinzi okudum blogunuzu izlemeye aldım

    YanıtlaSil