KORONA GÜNLÜKLERİ 9

01 Nisan 2020


Bugün sabah yine 10 da kalktım. Hava rüzgarlı ve karanlık, halbuki dün ne güzel günlük güneşlikti. Kahvaltıdan sonra koltuk örtülerini makinaya attım. Dün İstanbuldan kuzenim aradı sohbet ettik. İstanbulun yağmurlu olduğunu söyledi. Kesin yarın o hava bize gelir dedim, geldi de....
Kışın sardunyaları giriş antreye taşırız. Oradan biraz daha çiçek dışarı çıkardım. Ortalığı süpürdüm sildim. Biraz bahçede dolaştık. 
  Arkadaşım aradı onunla da sohbet ettik. Daha henüz hangi kitaba başlayacağıma karar vermedim. İlk önce elimdeki dergiyi bitirmeliyim. 
Komşu merdivenlerini yıkıyordu, biraz koronadan sohbet ettik onunla. Yan tarafa şarküteri manav tarzı bir yer açıldı kazık fiyatlar var, orası açık mı diye sordu, açık dedim.
Evde salatalık bitti, süt bitti, bulgur bitti alınması lazım. Bizim burada migros var ama sanal market hizmeti yok.
Zırhımı kuşandım, maskemi taktım, siperliğimi taktım. A101 e gittim süt aldım. Peynirciye gittim vakumlu peynir aldım 2 paket kenarda dursun. Kürek helva aldım anneme. Manava geçtim elma,portakal, biber ve salatalık aldım. Markete girdim makarna aldım. 2 büyük çanta ile kendimi minibüs durağına zor attım.
Eve gelince, malzemeleri yıkadım yerleştirdim. Üstümden çıkanları tele astım.
İşlerim bittiğinde bilgisayarı açıp film izlemeye başladım. Annem ve ağbim güzellik uykusuna yattılar.

12 yorum:

  1. Sen de benim gibi az az almayı seviyorsun ama bu huyumuzdan vazgeçsek iyi olacak bugünlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Handan, aslında bana kalsa ben eve paket paket yığarım fakat annem izin vermiyor.

      Sil
  2. Zaman bir şekilde geçiyor...
    Bu günlerde biraz daha zor
    Kolaylık dilerim herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol herkese kolay gelsin korona hepimizden uzak dursun.

      Sil
  3. Bu corona belası çıkıncaya kadar ben de sadece ihtiyacım kadar olanı alırdım. Markete iş çıkışı uğrayıverirdim. Şimdi olmuyor ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın şimdi bir hafta evden çıkmam ya da 10 gün.

      Sil
  4. Böyle sakin sakin anlatmanızı seviyorum. Sağlıkla kalın!

    YanıtlaSil
  5. Samimi bir gün anlatımı günlük tarzı yazıları seviyorum

    YanıtlaSil