ZAMAN İNSANA VERİLMİŞ BİR ARMAĞANDIR

31 Mayıs 2020


Pazar gününden herkese merhabalar, Bugün yine hava yağmurlu, sabahtan iyi idi, bir makine çamaşır yıkadım astım yarı kurudular, yağmur bastırdı topladım. Ağbim gezmeye gitti bende evi süpürdüm tam yerleri sileceğim viledanın takılan ucu kırıldı. Hadi üstümü giyindim doğru markete uç almaya. Hazır gitmişken bir ikişey daha aldım eve geldim hemen.Deep'in tavsiyesi olan filmi izledim bugün beğendim, size de tavsiye ederim.


KAPAN 2002

Çocukları fidye için kaçırılan genç bir doktor ve eşi, kendilerini amansız bir mücadele içinde bulurlar. Şimdi zaman geçtikçe astım hastası kızlarının hayatı tehlikeye girmektedir ve aile parayı bir an önce fidyecilere ulaştırmak için kendilerini bir kedi-fare oyununda bulur.

Şimdi sıra okumakta......



4 yorum:

  1. bugün İstanbul çok güzeldi meloşla yasağın son günün tadını çıkarıp geldik 😊... bazen bende kırıyorum Viledayi 😊.. alıntı çok güzelmiş 😊 sevgiler güzel Ablam 😊🌼❤

    YanıtlaSil
  2. trapped yaaa o ne heyecan valla öyle heycaanlandım ki izlerken :)

    YanıtlaSil