HAFIZA DEDİĞİN KEDERDİR

02 Haziran 2020


Bugün hava sadece rüzgarlı yağmur havası var gibi kapalı ama yağamıyor. Bu sabah herkes yattı geç kalktık kahvaltı yaptık. Ortalığı topladım bulaşık yıkadım, akşam yemeğini ocağa koydum. 


Yemek pişerken öğle yemeği yenildi, tekrar bulaşık yıkadım. Bir film açtım film izlemeye başladım.


Joan ve Tom uzun senelerdir evlidirler. İlişkilerinde ancak bir ömrü beraber geçiren çiftlerin sahip olabileceği bir rahatlık vardır. Şefkat ve mizahla gösterilen derin bir sevgiyle bağlı olmanın getirdiği bir rahatlık. Fakat Joan’a meme kanseri teşhisi koyulunca takip eden tedavi süreci çiftin ilişkisine yeni bir boyut kazandırır ve Joan’a bir şey olursa ne olacağı sorusuyla yüzleşmek zorunda bırakır

Filmden sonra kitap okuyacağım.


700 sayfalık bir kitap ne zaman biter bakalım.

2 yorum: