MEYDAN OKUMA 6

06 Haziran 2020


Hangi basariniz icin sukrediyorsunuz?

İşyerinde sağladığım başarı için şükrediyorum. İyi ki böyle bir şirkette çalıştım, beni verdiği eğitimler ile daha da geliştirdi. Öyle geliştim ki, bir proje olsa holdingte bölümüm ile ilgili, şefimin gitmesi gerekirken beni gönderiyorlardı. Tahsilim gereği yükselme imkanım yoktu ama o projeyi başarı ile uygulama ve bunu diğer arkadaşlara öğretme yeteneğim vardı. Şirketlerin aradığı tahsil özellikleri olduğu kadar, lider özelliklerini taşıyan insanlar vardır ve bende bu özellikleri taşıyordum. Kıskançlıklarından benim üzerimde mobing uyguladılar, ama direktörüm ve müdürlerim gerekli yerlerde gerekli müdahalelerde bulundular. Allah razı olsun hepsinden. 

8 yorum:

  1. Tebrik ederim . İşini gerçekten hakkıyla yapan az insan var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun, önemli olan işini sevmek. Ben işimi çok sevdim belki ondan.

      Sil
  2. keyifli iş hayatı ne önemli bişiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Neyse ki müdürlerin iyiymiş. Kıskançlıklar her yerde.

    YanıtlaSil
  4. coroner de sadece olay yok yaaa 2 sezon boyunca birbirine bağlı olaylar vaar yani tabibin özel hayatı ve geçmişi özellikle çocukluğu 2 sezon boyunca belli olmuyoo ve eski tabibin yanlışlarını düzeltiyo yani olaylar bağlı biraz her bölümdeki olaylar dışındaa :) tabibin travmaları ana konu zaten. bazı vakalar bikaç bölüm bile çözülemiyoo tadına varamamışsın seeen :) heycanla 3. sezonu bekliyoom :)

    YanıtlaSil
  5. işyerinden memnun olmak ve yaptığı işten, güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle seversen işini doğru ve özenli yapıyorsun.

      Sil