DOST ÇOK AĞIR BİR VASIF, ZAMANLA ÇOK AZ KİŞİYE YAKIŞTIĞINI ANLIYORSUN.

11 Temmuz 2020


Hava da yine boğucu bir sıcak var. Sabah bulaşık işini hallettikten sonra Çarşıya indim. Peynir aldım birde unaktan poça alıp çayla birlikte parkımda yedim. Sonra markete girdim sivrisinek ilacı ve Ferzan Özpetek Bir nefes gibi kitabını aldım.  Oradan ziraata geçtim bir miktar daha boş yer var bahçede fasulye ekeceğiz, fasulye aldım. Eve geldim.


Akşam bu pisiciği gölgede yatarken yakaladım.


Glayörlerim açmaya başladı.

İcarcımız geldi senelik icarımızı getirdi. Bayramdan önce götüreyim ihtiyaçlarını karşılasınlar demiş. Allah razı olsun kendisinden.


Başkalarının hayatı için Kendi hayatimin önce hırsızı sonra katili oldum.! 
Başkaları mutlu olsun diye hayallerimi çaldım Gülüşlerimi çaldım , başkaları daha çok mutlu olsun diye ! 
Kendi zamanımdan çaldım başkaları yalnız kalmasın diye ! 
Bütün umutlarımı dağıttım umutsuz yaşamasınlar diye . 
Etrafımdaki mutlu olanları gördükçe , mutlu oluyordum.! 
Kendime ait hiçbir şey bırakmamışım . 
Gülüşlerim hayallerim umutlarım zamanım hepsi bitmiş! 
Ruhsuz duygusuz biri olup öylece kaldım , Önce kendimin hırsızı oldum ,sonrada katili Ruhumu öldürmüşüm , çok sonra anladım 
Nihâl Ulutas 

Darkın son sezonunu izlemeye başladım. Şahsiyet dizisini bitirdim.

Başlığın kime ait olduğunun notunu almamışım.


6 yorum: