DÜŞÜNCENİN YERİNE HAYALİ KOYMAK YEMEĞE ZEHİR KATMAYA BENZER.

08 Temmuz 2020


Herkese merhabalar, sıcaklarla boğuşmaktan bir hal oluyoruz. Gerçi akşam biraz gök gürledi, yağmur atıştırdı ama bu gün yine aynı sıcaklığa devam.  Sabah yine aynı saatte kalktım, kahvaltı hazırladım. Ağbimin şekerini ölçtüm, insülünü yaptım. Kahvaltı yaptık. Bulaşığı yıkadım, ortalığı topladım. Giyindim, maskemi taktım evden çıktım. Doğalgaz ücretini ödedim. Kuaförüme uğradım. Kitap kargom vardı, onlar gelmiş onu aldım. Parka geçtim bir sade türk kahvesi söyledim kendime.


Kitap alışverişimi https://www.istanbulkitapcisi.com/ yaptım. Fiyatlar orada daha uygundu.


Geçen gün migrosa çıkarken bu resmi çektim, instagrama koydum. İsviçreden kuzenim aynen şunu yazmış ( türkçesi azdır)
- İsgara istiyor, yada isgara olmak istiyor.
Bayağı bir güldürdü beni:))
Ayrıca çalıştığım firmanın boş şişe kasasını böyle görmek beni üzdü. Başka bir ürünün reklam konusu olmuş. Satışçıların bunu görmesi lazım.

Film ve dizi izlemeye devam. Eve geldikten sonra ağbimle tekrar çarşıya indik, bankada işi vardı onu hallettik. E-devlet şifresi almak için ptt ye geçtik çok sıra vardı geri döndük. Ben eve geldim gelirken manava uğradım. O çarşıda kaldı arkadaşının yanına gitti.

Şimdi şahsiyet dizisini izliyorum.

Başlık aşağıdaki sözden.



6 yorum:

  1. Yooo, başka ürüne reklam olmamış, aksine başka ürün onun reklamını yapıyor, üzülme :)

    Keyifle oku kitaplarını.

    YanıtlaSil
  2. ooooo per wahlööö, okuduum, kuzey polisiyesi, sahaflardan buldum bu yeni baskıları bilmiyodum saoool :) heeey olmaaz ben hayalciyiim, hayal düşünceyi yeneeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bu kitaplarıda alırsın deep. Kesinlikle haklısın hayal her şeyi yener.

      Sil
  3. SELAM BEN DE BU ARALAR İSTANBUL KİTAPÇISINA TAKILIYORUM.

    YanıtlaSil