HER ACI BİR DERSTİR VE HER DERS BİZİ DAHA GÜÇLÜ KILAR.

12 Temmuz 2020


Bugün hava yine basık. Yağmur da  yağmadı sıcaklar devam ediyor. Sabah erken kalktım ağbimin şekerini ölçtüm insülününü yaptım tekrar yattım saat 10 da kalktım tekrar. Annem yeşil fasulyeleri ayıklamış. Akşam dayımın oğlu getirdi 3 kilo köyden kışlık yapmaya. Sonra ben manava gittim domates aldım, eve gelince annem rendeledi domatesi biraz ateşte çevirdi. Sonra fasulyeyi attı içine biraz sararttı fasulyeyi. Şu an soğuyor poşetlenip dondurucuya kalkacak.


Dün içtiğim kahveden bir görüntü.

Annem bahçede düştü bu gün otları toplamaya kalkmıştı, bayağı bir güldük. Yeşil fasulyeler cıngıl cıngıl fasulye dolu, artık bahçe sebzeleri yemeye başladık. Geçen gün komşunun verdiği 3 kök kabakta 2 tane kabak vardı kızartma yaptım karışık orada kullandım onları afiyetle yedik.


Bu resmi de manava gider iken çektim.


RELIC 2020

Edna’ nın kızı Kay ve torunu Sam, birlikte Edna’yı bulmak için eve geri dönerler. Edna, kısa bir süre önce ortadan kaybolup sonrasında hiçbir şey olmamış gibi geri dönmüştür. Ancak davranışlarında şiddet vardır ve eskisi gibi değildir. Çok geçmeden Kay ve Sam, Edna’da bir tuhaflık olduğunu ve evde doğaüstü güçlerin var olduğunu fark edeceklerdir.


Ne çok seviyoruz sabahları... 
Uyanan sokakları... 
Göğe çemkiren martıları... 
Sıcacık çayı... 
Sahanda yumurtayı... 
Katıksız sofrayı... 
Katıksız sevdaları... 
İyi ki sabahlarımız var; Ekmeğimiz, simidimiz, Peynirimiz İyi ki var... 
Ya olmasalar ? Nasıl tazelenirdi bu umutlar ? 
T.Tuğba Baş ( 28/01/2016)

Başlık Taht oyunları kitabından.

10 yorum:

  1. Bahçeden yemek yapmak ne büyük keyif, birşeyler yetiştirmek büyük emek istiyor ama sonrasında da çok cömert🙏 Kedi çok şekerb😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Allaha şükür yemeside keyifli, emek ayrı bir tat veriyor.

      Sil
  2. Relıc tam bana göre listeye aldım :), ooh afiyet olsun bizim sebzelerin daha zamanı var sanırım olmadılar henüz, dizelerde nasıl huzurlu 🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim de yeni yeni oluyor sebzeler. Bulunduğu yere göre geçte olabiliyor sebzeler.

      Sil
  3. Bahçeye sebze ekebilmek ne büyük bir güzellik ♥
    Keyifli bir hafta diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Kedi çok tatlı görünüyor.

    YanıtlaSil