VAR MISIN Kİ YOK OLMAKTAN KORKUYORSUN

13 Temmuz 2020


Havalar güzel biz güzel daha ne olsun. Sabah her zamanki işler yapıldı, 1 makina çamaşır yıkandı. Sütçü geldi süt kaynatıldı . Sabah sabah sardunya resmi çektim sizin için.



Daha sonra bize yakın manava gittim. Baktım dolma biberlerin bile sapları yok, kızdım aşağı çarşı manavına gittim oradan alışveriş yaptım. Parkıma geçtim sade türk kahvemi içmeden önce ajda çay söyledim parka gelirken poğça ve kurabiye alıp askıya bir ekmek bırakmıştım fırından. Afiyetle onları yedim. Üstüne sade türk kahvemi içtim.


Eve çıkarken, anneme pişi aldım. Minibüs ile eve geldim. Bakkala ve fırına uğradım. Sonra aldıklarımı yerleştirdim. Şimdi dark dizisinin son bölümlerini izliyorum.



başlık FARABİ den

18 yorum:

  1. Sardunya çok güzelmiş çok severim, oh kurabiyeler pişiler afiyet olsun karikatür şahane 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol deryacığım en güzelleri senin olsun sardunyaların.

      Sil
  2. Resimlerin üstüne gelince tiny pic çıkıyor niyeki

    YanıtlaSil
  3. dark beynimi yaktı yaa sonu çok acayipti :D kedi çok tatlıymıış :)

    YanıtlaSil
  4. Ben hâlâ dışarıda bir şey yiyip içmeye korkuyorum. Bizim buralar çok kalabalık.

    YanıtlaSil
  5. dark bitti ama üçüncü sezon ilk sezonun etkisini veremedi bende.

    YanıtlaSil
  6. Ritüelleri olan insanları severim :)

    YanıtlaSil
  7. sen böyle günlük dışarı işlerini anlatınca beynim de kendiliğinden bir güzergah çizip seni alıp o mekandan o mekana yürütüyor. :) öyküleme senden canlandırmalar benden... postlarını çoğunlukla böyle okuyorum. :)

    YanıtlaSil
  8. Ben darka cesaret edip başlayamıyorum. Oytun beynim yandı diyerek geziyor etrafta :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlarsan ilk önce karekterleri çözmüş olanlardan bir tablo al önüne şebnem:)

      Sil
  9. bu park kahvaltı kahve alışkanlığı güzel :)

    YanıtlaSil