EN İYİYİ ARARKEN İYİYİ KAYBEDİYORSUNUZ

13 Ağustos 2020


Sabah erken kalktım kahvaltı sofrasını hazırladım, ağbimin şekerini ölçtüm insülünü vurdum. Onlar kahvaltı ederken bende akşam yıkadığım bir makina çamaşırı astım. Sütçüye telefon açıp süt siparişi verdim. Ortalığı topladım. akşama kıymalı yeşil biber kavurması yapacaktım biberlerimi ayıkladım yıkadım onu yapmaya başladım. Arada da akşam son 100 sayfası okunacak olan kitabımı elimden düşürmedim. Kitabı bitirdim. Ben kazanmadan bitmez kitabını arkadaş sipariş vermişti bana. İnternetten kitap alırken al diye.İşleri bitirdiğimde bağış yapacağım kitapları ve dergileri alarak kütüphanenin yolunu tuttum.


Bağış yaptığım kitapları teslim edip kütüphaneden okumak için 3 tane kitap aldım. Oradan çıktım A101 e uğradım. Ağbime ufak kutu sütlerden aldım. Unak fırına uğradım askıya bir ekmek bıraktım, bir şekerli kurabiye ile dereotlu poğaça aldım. Manava uğradım maydonoz ile domates aldım. Parkıma geçtim bir ajda çay içtim poğaça ve kurabiyeyi yedim. Kitapları inceledim resimlerini çektim. Sade türk kahvesi söyledim, Arzu abla ile sohbet ettik biraz. Sonra Arkadaşım zehranın sanat evine yollandım. Şansıma o da yokmuş İstanbula mala gitmiş, yarında orada kalacakmış. Neyse kitabı karşı dükkan komşusu melehata bıraktım o teslim edecek geldiğinde.


Oradan tuhafiyeye geçtim yolda köfteci İbrahim ve Adnan'a rastladım ikisi de akrabam olur. İbrahim otur bir şeyler iç filan dedi ama işim olduğu için başka zaman dedim. Tuhafiyeci sevile uğradım annemin bluzunun düğmeleri kopmuş buluz da yepyeni atamıyor ona düğme aldım. Onur markete geçtim kitaplarda indirim % 25 indirim devam ediyor. Hemen bir İskender PALA kitabı aldım. Minibüs ile eve geldim. Ben yokken süt gelmiş annem onu kaynatmış, biberleri yağlı sirkede haşlamış. Ben de bulaşıkları yıkadım yoğurt tenceresine sığmayan artan sütten kendime bir nescafe yaptım Çemberimde gül oya dizisini açtım izliyorum. Dün marcella dizisinin 1 sezonunu bitirdim. 2. sezonuna başlayacağım.



Başlık Franz Kafka'dan



9 yorum:

  1. günaydın,
    kahvaltimda bana arkadaş oldunuz,teşekkürler💕
    Berrin

    YanıtlaSil
  2. Üşenmesem gidip biber yapacağım kendime ama mutfaktan şimdi kaçtım :D Gel gelelim yaptığım yemeği yiyesim yok şu an kıymalı yumurta hayalindeyim. Mutfakta tabağa kırsam yumurta pişer bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ocak karşısında da zor duruluyor haklısın Handan, ama mecburen durmak zorundayız.

      Sil
  3. O üç kitaptan ortadaki "Flanöz-Şehirde Yürüyen Kadınlar" güzeldir, yürümeyi sevenlere ışık tutar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabı aldığım kütüphanedeki memurda güzel olduğunu söyledi. Okuyunca anlayacağız bakalım.

      Sil
  4. oooo bir sürü iş hallolmuş ne güzel... İşten eve pertim çıkarak gidiyorum, üzerine bir de yürüyüş yapına kımıldayacak halim kalmıyor... Benim de kıpırdanıp özellikle mutfakta biraz oyalanmam lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışan insan için birde ev işi zor oluyor, çalıştığım zamandan biliyorum bunu. Umarım kısa zamanda emekli olursun şebnem

      Sil