KİTAPLAR SOĞUK AMA GÜVENİLİR DOSTLARDIR.

04 Ağustos 2020


Bayram bayram dedik o da geçti gitti. Gelen giden fazla olmadı koronadan dolayı. Bol bol kitap okudum 4 kitap bitirdim, 3 te film izledim.

Bugün normal bir güne döndük. Yarım kalan iğnelerim halen devam ediyor son 3 tane kaldı. Sabah annemin ilaçlarını yazdırmak için ana sağlığa gittim. İlaçları eczaneden aldım. Migrosa uğradım dergilerimi aldım.


Oradan aşağıya çarşıya indim, Peynirciye uğradım, manava uğradım. Parkıma geçtim bir sade türk kahvesi içtim.


Eve geldim annem kızartma yapmış, aldıklarımı yerleştirdim. Bir film açtım şu an izliyorum.


PELİKAN DOSYASI

İki yargıtay hakimi öldürülmüştür. Yanlız bir hukuk öğrencisi (Roberts), cinayetlerin devletin en üst kademeleri hakkında çok gizli bilgiler içerdiği tahmin edilen bir dosyayla ilgili olduğundan şüphelenmektedir. Kararlı bir araştırmacı gazeteciyle (Washington) birlikte bu gizemi çözdüklerini herkese açıklamak istemektedirler - tabii o kadar uzun yaşayabilirlerse. Yarış başlamıştır, ve bu yarışta ikiden fazla koşucu vardır. Onlar artık canlı birer hedeftir.



Başlık victor hugo dan

8 yorum:

  1. O filmi pek severim.

    Karikatüre bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Buruk bir bayramdı ama mis gibi gölgedesin daha ne istiyon :)

    YanıtlaSil
  3. Hızlıca geçti bayram.Zaten hızlı geçsin istemiştim annem olmadan yaşadığım ilk bayram olduğu için.
    Sizin de geçmiş bayramınız kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başın sağolsun toprağı bol mekanı cennet olsun.

      Sil
  4. pelican brief çok severim arada açıp izliyom bi de komplo teorisi var o da çok iyi (conspiracy theory:) mavilale arkadaşımız julia roberts filmleri etkinliği düzenledi. katıldım ben daaa :) istersen de katıııl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdim filmi bende. diğerlerini de izleyeceğim elbet.

      Sil