ZAYIFLIĞINI GÖSTERECEK KADAR GÜÇLÜ OL.

07 Ağustos 2020



Sıcaklar bastırdı yine, sabah erken kalktım kahvaltı hazırladım tekrar yattım. Daha sonra saat 10 civarı ana sağlığa iğneye gittim son iğnem idi. Oradan çarşıya indim, çantamı tamire vermiştim onu aldım. Eve geldim.


Anneanne ile torunmuş bunlarda sahibi öyle söyledi.


Markette kitaplar indirime girmiş hemen bir tane aldım.

Öğlen yemek yerine tost istediler onları yaptım, yediler bu arada sabah almayı unuttuğum bir şey için tekrar  çarşıya indim. 


etkinliğine katıldım. ilk film mona lisa gülüşünü izledim.


Katherine Ann Watson (Julia Roberts), 1953 yılında sanat tarihi öğretmeni olarak California’dan New England’da bulunan Wellesley Kız Koleji’ne gelir. Dönem savaş sonrasıdır. En başarılı ve en iyi öğrenciler bu okulda okusalar da, okul ve kasaba oldukça muhafazakârdır. Öğrencilerine, yürüyecekleri yolun onlara gösterilmiş olan değil, kendilerinin seçecekleri yol olduğunu anlatmaya çalışan Watson, güçlü bir muhalefetle karşılaşacaktır. 

Güzel bir filmdi tavsiye ederim



Başlık bizi sürükleyen nehir / Zülfü LİVANELİ

8 yorum:

  1. Etkinliği görmemiştim ama bahsettiğiniz -ilk- film ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende etkinliğe katılırsın. keyifli seyirler

      Sil
  2. Bu film bana da ilham olmuştur.

    YanıtlaSil
  3. Başlık çok anlamlı. Kral Kaybederse kitabını ben çok beğenmiştim. Senin yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Allah seni yaaa son karikatürde kahkahalar attım yaaaa :)

    YanıtlaSil