DENEYİM İNSANLARIN YANLIŞLARINA VERDİĞİ İSİMDİR.

01 Ekim 2020


Sabahları artık serin olmaya başladı öyle ki artık örme yeleğimi çıkardım, kalkar kalkmaz sırtıma geçiriyorum.  Dün sabah kahvaltımızı yaptık, ağbim ben diğer fırından ekmek alacağım hem de yürüyüş yapmış olurum dedi evden çıktı. Ben de ortalığı topladım, bulaşıkları yıkadım. Biraz kuzenle telefonda konuştuk, kendisi maltepe sahilde oturuyor. 1yaşında bir torunu var onun için biraz tarhana istedi. Ayın 6 sinda Ertuğrul ağbim bizi İstanbula götürecek buradan, doktor kontrolü sonrası tekrar buraya getirecek. Dönüşte ona vereceğiz tarhanayı o iletecek. Zaten ablası oluyor isteyen kişi de. Teyzem vefat ettiği için evi temizlemeye gidiyor cumartesileri oradan alır artık. 
Neyse ağbim geldi bir üzgün, galiba gelirken kepek ekmeğini düşürdüm, vay Halis bir ekmeğe bile sahip olamıyorsun diye başladı ağlamaya. Gözün biri hiç görmüyor diğer gözde kendi işini görecek kadar görüyor ya üzüldü. Düşen ekmek olsun poşetten tekrar alırız üzme kendini dedik ama nafile hala ağlıyor,  annem poşetleri içeri getirdi, ben sen kaç ekmek aldın dedim mutfaktan, o dışarıdan kapı önünden saydı. 2 tane normal, bir tam buğday, bir kepek aldım dedi. Baktım ekmekler tam :)) boşuna üzüyorsun kendini ekmekler tam dedim. Öylelikle üzüntüsü geçti. Ben ekmeği poşette tam olarak görmeyince yolda gelirken düşürdüm sandım dedi. Hemen ona öğlen yemeği niyetine tost ve ayran yaptım onun tercihi üzerine karnını doyurdu.


Daha sonra ben çarşıya indim. Annem bir kilo daha nohut al tarhananın yanına gülere koyalım dedi. İlk önce bankada işim vardı onu hallettim, nohutu aldım, Ağbimin tuzsuz peyniri bitmiş onu aradım marketlerde bulamadım, bir bakmadığım migros kaldı oraya da bu gün bakacağım. LCWAİKİKİ ye girdim şemsiyelerin 2 sininde telleri kırık bir şemsiye aldım, 2 buluz aldım, 3 çiftte anneme çorap aldım. Oradan çıktım bir kahve içtim bir paket kahve aldım. Eve geldim dergimi okumaya başladım.


Akşam bir çırpıda bitirdim dergi okumayı. 



Eylül ayında okuduğum kitaplar bunlar, bu arada hepsini kütüphaneye götüreceğim bugün, ayrıca kütüphanenin kendi hesabından yapmış olduğu yarışmadan da kitap kazandım onu alacağım. Hangi yazarın kitabı bilmiyorum sürpriz olacak. 

Akşama kadar kalan sürede masumlar apartmanının 3. bölümünü izledim. 


MAPLEWORTH MURDERS

Gizemli romanlar yazan Abigail Mapleworth, New Woodstream adındaki küçük bir kasabada cinayetlere ışık tutar.

Kısa 9 ar dakikalık 12 bölümden oluşan bu diziyi bitirdim.


5 yorum:

  1. aaaa diziyi duymadıydım izlerim oleey :) ölmeye yatmak çokzeeel :) kukla merak ettim severim böyle kitapları :) doktor moro filmini de izleee :) tibetin gençlik pınarı pek seviyom böyle kitaplarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi bir günde biter deep 9 ar dakikalık bölümler, ölmeye yatmak güzeldi sei imiş diğerlerini de okumak lazım. Filmi izleyeceğim.

      Sil
  2. Paylaştığın kitaplardan hiçbirini okumamışım :( Diziyi ben de duymamıştım. Cinayet çözme hızları baya iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet çok hızlı çözdüler tüm cinayetleri. asalet ağaoğlu kitabı ser imiş diğer 2 kitabını da okumak istiyorum, H.G. WELLS yazarın kitapları çok beğeniliyor ben ilk okudum diğer kitaplarına da kütüphaneden bakacağım.

      Sil
  3. Bakalım hangi kitabı kazanmışsın :)

    Ağabeyinin gözleri daha iyi oldu zannediyordum ben. Hay Allah.

    YanıtlaSil