KIRMA AYNAYI O DA SENİ YÜZ PARÇA EDER

19 Ekim 2020

 

 
Sabah kahvelerimden biri ile merhaba herkese, Hayat her zamanki gibi devam ediyor. Pandemi dolayısı ile gezemiyoruz ki gittiğimiz yerlerden yazalım:)) mecburen evden yazmaya devam. Ağbim gözünden slikonu aldırma olayını bir süre için erteledi, hem pandemi hem de maddiyat imkan vermedi. Yaza doğru aldırız dedi, Malum evin bahce kapılarını yaptırıyoruz demirciye ölçüyüde aldırtmış olduk, sonra doktor silikonu alıcam 7. 000 tl dedi, 600 tl de corona testi yapıcakmış hastane. E yedin içtin, dört gün istanbulda kalacağız, gidiş geliş içinde 2.000 tl harcasak (600 tl sadece burdan oraya gidiş dönüş için taksiye ödüyoruz). Bence hayırlı bir karar verdi ağbim, insan kalacağı yere giderken bile tereddütlü gidiyor.Kışı geçirelim bir bakalım nasılsa gözde sorun yok şu anda.
Evde işlerle güçlerle meşguluz, bahçe toparlanması vs. Kaldırımdaki su yolları kumdan tıkanmış oraları temizlettik, kendi halinde bir amcamız var 20 tl verdik eline bu kumları toparla buradan at dedik. Sağolsun yaptı, eline süpürge kürek çapa da verdik mis gibi oldu kaldırımlar. 
 

Kasımpatılar açmaya başladı.
 
 
Geçen en son yaptığımız közlemelerde Şükran abla kendi biberleri közlenirken bize gelmişti, annem közledi o soydu. Muhabbet ederken leş kaktüsü ve aşkın gözyaşlarından alacağım dedim, onda varmış ben sana veririm demişti.Bakkala gittim maden sodası almaya o da orada imiş, 2 paket soda aldım. Özlem bende 2 paket alayım benim eve çıkarırmısın?  dedi. ( ayağı platinli ameliyatlı) tamam dedim. Çıkardım 2. kata mutfağa bıraktım dönücem gel balkona dedi çıktık 3 saksı gösterdi bunlardan birini seç dedi, bende bunu seçtim, leş kaktüsü var diğer 2 yeşilliğin ne olduğunu bilmiyorum, diplerde de aşkın gözyaşı fideleri var minik minik. Aldım eve geldim bende, sağolsun unutmamış.

 
Marul tohumu ektim bakalım fide haline gelicek mi. Fide haline gelirse bahçeye ekeceğim.
Kompost yapmaya başladım. Bir çuvalın içine sebze artıkları ( tohumlu olanlar değil) yumurta kabukları, soğan kabukları atıyorum İçine gazete kağıdı ve kartonda parçalıyorum. Bahçede dökülen yapraklardan da koyacağım. Bu konuda 
sitesinden yararlanacağım.
Yaza fidelere güzel bir gübre olucak toprakla karışınca inşallah.  


Güzel ve dinç yaş almak istiyorsanız; 
Daima aşkla yaşayın 
Hayat dolu olun 
Tembel olmayın 
Üretken olun 
Mutlaka bir hobiniz olsun 
Güler yüzlü olun 
 Spor yapın 
Hoşgörülü olun 
Dış görünüşünüz daima temiz ve bakımlı olsun 
Yeniliklere açık olun 
Olaylara olumlu bakmaya çalışın 
Doğaya ve hayvanlara yakın olun 
Çocuklarla vakit geçirmeyi ihmal etmeyin 
Sevdiklerinizle iletişimi kesmeyin.. 
 Merih Keçe


 


4 yorum: