OKUDUKLARIM 77 LEYLEKLERİN UÇUŞU

26 Kasım 2020

 

 
 Göçmen kuşlardır leylekler. Her bahar Avrupa'ya gelir, yaz sonunda tekrar Afrika'ya doğru yola çıkarlar. Ama bu yıl geri dönmeyecekler.. Louis Antioche'un kayıp leyleklerin sırrını çözmek için çıktığı yolculuk kısa sürede kabusa dönüşür. Parçalanmış cesetler, nereden çıktığı belli olmayan katiller... Arayışı onu, Bulgaristan'daki Çingene mahallerinden işgal altındaki toprakların güneşte kavrulan kibutzlarına, Orta Afrika Cumhuriyeti'nin balta girmemiş ormanlarından Kalküta'nın araka sokaklarına kadar götürecektir. Hatta cehenneme kadar...
Sınır tanımayan bir hayal gücü, kusursuz bir kurgu, tüyler ürpertici şiddet sahneleri, nefes nefese bir gerilim. Jean-Christophe Grange'yi bu tarzın zirvesine çıkaran, Kızıl Nehirler'i dünya çapında bir başarıya ulaştıran bu nitelikler, Leyleklerin Uçuşu'nda da var. 
Korkutucu bir yolculuk, şaşırtıcı bir kitap!
 
Grange severim zaten:)) bir çırpıda okudum tavsiye ederim.Kitap zekice bir kurguyla ve gizemle sizi sıkmadan güzel bir maceraya sürüklüyor.
 
 Ölüm, iki kahve rengi lekesi gibi, uykuya tıpatıp benziyordu.
*****
 
Bazen saldırılar şiddetle, dolaysız gelir. Başka zamanlardaysa daha gelişmiş yöntemler kullanılır.
*****
 
Leylekler içgüdüsel olarak göçerler. Yolculuklarının başlangıcı iklim ya da beslenme koşullarındaki bir değişikliğe değil, içlerindeki saate dayanır. Günlerden bir gün, hareket zamanı gelir, hepsi bu.
 
Güz kitap şenliği kitap 22

Sayfa 302

Toplam sayfa 7319
 
Puan 10
 
        Toplam puan 370
 
F I N I S H

14 yorum:

  1. Yazarı severim. Bu kitabı okudum. İyi bir araştırıcı. Taş meclisini okudunuz mu?psikoloji üzerine araştırma yapmış. Sonunu meyafizikle bağlamış. Sadece sonunu sevmemiştim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taş meclisi okumadım kütüphaneden alıp okuyacağım.

      Sil
  2. harikasın arkadaşım ben henüz onuncu kitaptayım, inşallah bitecek o da
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım Grange'a. Favorim "Siyah Kan":) Galiba Leyleklerin Uçuşunu okumadım ben ama. Bu yazıdan onu anladım. Bir ara okumalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah kan okumadım okuyacağım inşallah. Grange bir tanedir.

      Sil
  4. Konusu güzelmiş tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Bence yazarın kurgusu en iyi olan kitaplarından.

    YanıtlaSil
  6. okudum iyiydi zaten ilk beş kitabı iyi sonrakilerde biraz yumuşadı :)

    YanıtlaSil
  7. Bende de var iki , üç kitabı Grange'in ama hala elim gitmedi. Şuan okuduğum kitabım bir bitsin bende bakacağım :)

    YanıtlaSil