İKİGAİ DERLEMELERİ

05 Ocak 2021

 






 
Geçen ay okuduğum kitaptan derlediklerim.

11 yorum:

  1. Bana bu kurallarda saçma geliyor mesela. Anı yaşayacaksak neden kurallara göre yaşayalım ki?

    YanıtlaSil
  2. hepsi güzel dee kahve içmeden ay zor :)

    YanıtlaSil
  3. Bazılarını çıkartıp çoğunu uygulayan ben.

    YanıtlaSil
  4. Her gün bir saat açık havada yürümek en çok sevdiğim ve uyguladığım öneri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum yürümeyi ama pandemi dolayısı ile yürüyemiyorum.

      Sil
  5. güzel öneriler
    tatbik etmek lazım
    ne kadar yapabiliyoruz orası soru işareti :)))

    YanıtlaSil
  6. Yürüyüş yapmayı çok seviyorum ama erteliyorum sürekli bu konuda kızıyorum kendime...kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum ama pandemi dolayısı ile yapamıyorum. bu günde hava yağmurlu.

      Sil