OKUDUKLARIMDAN 2020 /36

09 Ocak 2021

12 yorum:

  1. Öyle seviyorum kii bu çilli kızıııııı :)

    YanıtlaSil
  2. İfade özgürlüğünüde aldılar elimizden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelecek iyi günlerde tekrar kavuşacağız inanalım.

      Sil
  3. kafka okurun her sayısı olmasa da bu sayısı çok anlamlıydı. bunda anne shirley nin de katkısı var tabii. :)

    YanıtlaSil
  4. Dizisini izledim ben de. Yaptigin alıntılar dizide de yer verilmisti. Anne bir bakış açısıydı dizi boyunca da hayata onun penceresinden baktık. Kitabini okuyamadım henüz. İstiyorum sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende istiyorum kitaplarını okumak kısmet artık.

      Sil
  5. Çok oldu dergi almayalı burada görünce farkettim,biz bu kızla henüz tanışmadık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen tanışmalısın derya diziden başla lütfen.

      Sil
  6. pek sanmıyorum ama yine de şansını dene ..

    YanıtlaSil