OKUDUKLARIMDAN 2020/34

07 Ocak 2021



 









 

5 yorum:

  1. Kafa dergisi, ilk kez koronayla mücadelede herkes karantina süreci yaşarken 2.3 ay üst üste özel basım yaparak ticari kaygılarını hat safhada yaşayan bir dergi. Buna hak vermek lazım herkes evine kapandı, çoğunun bir geliri olmadan vs. çok iyi anlıyorum. Ama benim düşünce yapım bunu idrak edemiyor, daha stabil olmalıydı diye düşünüyorum. Normalde ben çok severim, her ay kaçırmaz alır, okurdum. Şimdi bu tarz bir beğenilme ve ticari kaygı dürtüsünü aşırı yansıttığını düşündüğüm için aramız biraz açıldı diyebilirim. Ama tabii bu tavır değişirse ben yine alır, okurum. Koleksiyonu öyle birden bırakmak kolay değil... :)

    YanıtlaSil
  2. Kaaf dergisi yine dolu doluydu bende okudum bu sayıyı.

    YanıtlaSil
  3. ferdi özbeğeeen, nikah masasıııı, klasik şarkıııı :)

    YanıtlaSil