ZEHİRLİ İNSANLARI NE TAMİR EDEBİLİRSİNİZ NE DE ONLARI KURTARABİLİRSİNİZ.

28 Şubat 2021

 

 

Mandy Hale✒📚
"Acıların arkasından yağmur, yağmurun arkasından da güneş gelir.
Siz fark etmeden her şey oluruna varacaktır."
*
"En iyisinden daha azıyla yetindiğinizde
en iyisi, sizi bir şekilde buluyor."
*
"Hepimiz
yanımızda olduğunu söyleyen insanlarla
gerçekten yanımızda olan insanları
karıştırmışızdır.
Sözler ve hareketler
gerçekten çok farklı şeylerdir."
*
"Bazı adımlar yalnız atılmalıdır.
Bu, nereye gideceğinizi ve kim olduğunuzu belirlemenin tek yoludur."
*
"Zehirli insanları
ne tamir edebilirsiniz
ne de onları kurtarabilirsiniz."
Yalnız Kadın Mutlu, Huzurlu, Mandy Hale
Gunaydinnn mutlu sağlıklı bir gün diliyorumm 💗💐🙋‍♀️🧡
 
Bu kitabı alıp okumalıyım.
 

Güne gülümseme sebeplerim....
 

 Bütün kış yetişen yavrular, çevremdekilere dağıtacağım.
 

 Artık çayımı kahvemi bahçede içebiliyorum. Bu çayı içerken telefonumda çalan müzik..
 
 
 

 
Sabahları 1 dilim sucuğu almadan kapıdan ayrılmıyor.
 

Sonunda tekrar izlediğim bir diziyi de bitirebildim.Son bölüm gözyaşlar fora idi:(((
ÇEMBERİMDE GÜL OYA 



 

Mart geldi martçenikamı aldım geçen gün. Mart başı bileğe takılır, ilk leylek görüldüğünde de çiçek açmış ağaca bağlanır. Bulgaristan dan gelen bir gelenek.
 

Bir gün sabah kahvemi yine bahçede içerken aklıma gelip dilime takılan şarkı...
 

 
Nuhun gemisinin yeni yayını dinleyiniz.
 
 

Bu da günün son şarkısı olsun
 


 


12 yorum:

  1. Martçenika duymamıştım bunu. Ama leylek görmek çok zor sanırım artık. En azından şehirlerde. Eskiden doğaya dair ne güzel gelenekler varmış. Şimdi binaların arasında kaybolup gittiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu ritüeller çok güzel, uygulamak ayrı bir zevk , şu an bileğimde martçenikam. Evden çıkmadan leylek nasıl görücem onun derdindeyim şimdi:))

      Sil
  2. Ben de hep bir marteniçkam olsun istiyorum ama nedense elim erip bir türlü yapamadım kendime :( Başlıktaki cümleye de bayıldım, not edeceğim; maalesef zehirli insanlar böyleler, bir de zehirlerini yayıp giderler :(

    YanıtlaSil
  3. Başlık için uzun bir yazı yazılabilir bile doğru söz...
    Marteniçkayı bende bu sene duydum çevremde çoğu insan yapıyor...
    Leyleği hem evlerden çıkmadığımız hem de şehirlerde nerde göreceğiz bilemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende leyleği nerede göreceğim deyip duruyorum. En son çarşıdaki tarihi camide yuvaları vardı ara ara oradan geçmek lazım galiba.

      Sil
  4. ayyyy o mor çiçek ne güzel bişi yaa sümbül müydü adı :)

    YanıtlaSil
  5. Selam o çi. Ek yavrularını yetiştirmek nasip olmadı. Sizin yavrulara bayıldım. Ne kadar sürede yetiştirdiniz.Dışarıda çay kahve içmek harika. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Geçen yılki marteniçkalarım tam 1 ay durdu bileğimde. Leylek göremedim ve ayçiçeği tarlasına astım. Dileklerin kabul olsun:)
    Zehirli yani toksik insanlar kendikerini daha çok zehirliyormuş. Bilim böyle diyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde durur herhalde bir yere çıktığımız yok ki leylek görelim:):):

      Sil