GÖZLERİNDE KALBİMİ KAYBETTİĞİMİ ANLADIM ( VELLAM 2021 FİLMİ)

07 Mart 2021

 

 
Sarı çiğdemlerden sonra mor çiğdemlerimde açtı. Havalar çok güzel gidiyor, yarın camları sileceğim kısmetse. Annemi geç te olsa aşıya götürdüm. İlk aşımızı olduk sırada ikincisi var. Ağbimin vergi dairesine ödemesi gereken parayı öğrenmek için pazarcılar odasına gittim. Hazır oraya girmişken alt katta yer alan ziraat odasından viyol ve toprak aldım ayın 15 inde fideler için ilk tohumları ekmek istiyorum. Havalar böyle giderse bahçeyi de kazdırabiliriz.
 
Nuhun Gemisinin yeni yayını dinleyin ruhen rahatlayın


Yeni bilgisayarıma alışmaya çalışıyorum artık film ve dizileri izleyebiliyorum.
 

8 Mart  Dünya Kadınlar günü kutlu olsun 
 
Anadolu Efesten bir kutlama , işin cinsiyeti olmaz
 

Dinlemenizi tavsiye ederim.
 
 

 Sabahları çayımı kahvemi bahçede içiyorum kahvaltıdan sonra. Bu fotoğrafı çekerken de aşağıdaki şarkıyı dinliyordum.

 
 
 

 Birileri mutsuzsa, mutsuzluğa nergis yolla. Bir kırmızı battaniye, onlara bir mutluluk çadırı yolla. Sonra belki ben de gelirim....

Didem MADAK
 

Bedelini ödemediğiniz hiç bir şeyin tadını çıkaramazsınız...
Ne kadar sert ve agresif bir hayat sürersen sür...
Birgün ılımlı ve sabırlı yaşamayı öğrenirsin...
Ne kadar kızgın ve sinirli bir hayat sürersen sür...
Birgün soğukkanlılıkla yaşamayı öğrenirsin...
Bazı şeylere sabretmeyi...
Bazı şeyleri kafaya takmamayı öğrenirsin...
Hayat öğretir...
Hayat bekletir...
Hayat uslandırır insanı.
Charles Bukowski

 
İran sinemasının izlenmesi gereken filmleri... 
 
Eski şarkıları seviyorsanız
 
İşine yarayabilecek 5 site
 
Kedi resminden kişilik testi
 
Günün karikatürü
 
2021 Altın Küre Kazananları
 
Mart  Ayının Burçlarında Enler
 Bu Ayki Burç Şarkım
 
Dinlediğim Arkası  Yarın
 
Nuhun Gemisinin Geçmiş Yayınlarını Dinlemeye Başladım
 
Burçların Kadınları




14 yorum:

  1. Yeni bilgisayar hayırlı olsun ☺️ Ayrıca bizim için bir gün değil, her gün çok değerli olan kadınların, Dünya Emekçi Kadınlar günü kutlu olsun 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayar dileğin için sağol, kadınlar günü tebriğin için de sonsuz teşekkürler.

      Sil
  2. Baharın çiçekleri nasıl da tazelik ve enerji veriyor insana .Yerde açmış papatya demetlerini, ağaçlarda acan beyazlı pembeli çiçekleri görünce pek bi sevinmiştim.Ne güzel ki bir bahçeniz var.Biz balkonlarda idare edicez artık:)

    Kedili testte gizemli ve biraz sinsice duran kedi dikkatimi çekti, arkadaş canlısı çıktı. :)

    Iran filmlerine baktım, bir tek Altın ve Bakır'ı izlemişim o listeden .O da cok çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bahçe olması güzel ama uğraştırıcı. Arkadaş canlısı olman da güzel, umarım diğer iran filmlerini seversin.

      Sil
  3. Charles Bukowski ne kadar da doğru söylemiş, tam törpülendiğimi hissettiğim noktalardan bahsetmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruh halimixze göre yaşadıklarımız değişiyor hepimizin.

      Sil
  4. Dünya Emekçi Kadınlar Günümüz kutlu olsun Özlemcim ♥

    Bahçen şu anda eminim çok güzel olmaya başlamıştır. Kolay gelsin arkadaşım sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol arkadaşım seninde kutlu olsun. Bahçe henüz kazılmadığı için biraz dağınık durumda toplanacak inşallah.

      Sil
  5. Bilgisayarınız hayırlı olsun, fotoğraflar her zamanki gibi çok güzel... Çiçeklerinizi ekince de fotoğraf bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  6. Kedi doğru söyledi valla :D

    YanıtlaSil
  7. Nergislerin kokusu burnuma değdi :)

    YanıtlaSil