ŞUBAT VE NELER YAPIYORUM DİZELERİ

04 Mart 2021

 

 
Sevgili EZGİNİN yaptığı ama uzun zamandır okuyamadığımız bu seriyi ŞEBODA görünce bende yapayım dedim...
 
SEVİYORUM

Artık bahçeye çıkıp çay ve kahve içmeyi seviyorum...
 
YİYORUM 

Salam ve Simit  son zamanlarda buna fena taktım...
Pide ve kürek helvasına taktım...
 
İÇİYORUM
 
Son zamanlarda french preste filtre kahveye taktım.... 
 
HİSSEDİYORUM
 
Nasıl hissediyorsam artık  kendimi her an aşık olabilirmişim gibi hissediyorum. 
Koronadan dolayı gezmiyoruz da yüksek risk bölgesi olarak cafeleri lokantalarıda açtık ne olacak halimiz bakalım diyerek kötü de hissediyorum.
 
YAPIYORUM
 
Bitmeyen bir çanta örüyorum...
 

 
DÜŞÜNÜYORUM

Migrosa gidip dergilerimi almayı düşünüyorum, kitaplarımı kütüphaneye vermeyi düşünüyorum, alışveriş yapmayı düşünüyorum, hepsini bir günde yapabilirmiyim onu düşünüyorum.

HAYAL EDİYORUM

Virüsün kaybolduğunu ve İstanbula gezmeye gidebilmeyi hayal ediyorum...

DİNLİYORUM

Yaylalar, yaylalar


 Altın Yüzüğüm Kırıldı



 OKUYORUM
 
 
Leylak Kızlar 
ve
Ocak ayı Ot dergisi
 
 İZLİYORUM

Uzun zamandır bilgisayarım olmadığı için film izleyemiyordum, bol bol film izliyorum. İzlediklerimi hafta sonu paylaşacağım. Ev ufak olduğu için 2. TV yi kaldırmadığından, kumanda gündüzleri annemin elinde, geceleri de ağbimin elinde olduğundan izleyemediğim dizileri bilgisayardan izlemeye çalışıyorum. Mesela şu an AKREP dizisini izliyorum.


 

16 yorum:

  1. İlk foroğrafa bayıldımmmm <3

    YanıtlaSil
  2. Hem fotoğraf çok güzel hem de bu etkinlik :) Hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Buyrun İstanbula buluşalım sohbette. Hülya

    YanıtlaSil
  4. frenç prese bakyım hımms, ben de dergi kitabı migrostan alıyom hep, artık migros kültürü ve edebiyatı diyom hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu gün aldım dergileri deep, 4 te kitap kaptım %40 indirim vardı kitaplarda

      Sil
  5. Her an aşık olacakmış gibi hissetmek ne kadar güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben her bahar aşık oluruım şarkısını söylüyorum bu aralar:))

      Sil
  6. ulusça ortak hayaller kurmaya başladık sonunda

    YanıtlaSil
  7. Filtre kahveyi hiç bırakma. Üstüne tanımam. Sabahtan beri kaç fincan içtim acaba :)

    YanıtlaSil
  8. Ne iyi yapmışsın yazmakla, çok mutlu oldum :)

    Çantanın renklerini çok sevdim bu arada. Mutlu haftaların olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım devam ederiz:)) çanta bitince nasıl duracak bakalım.

      Sil