OKUDUKLARIMDAN 2021/14 KAFA DERGİSİ

13 Nisan 2021

8 yorum:

  1. Bu aralar dergilere sarmış durumdayım Kafkaokuru ve Masa dergisini bittirdim. Kafa nın bu ayki sayısını da sayenizde merak ettim. Alıntılar için teşekkürler hepsi çok güzel. Kitap listesi sayesinde unuttuğum kitapları da hatırlamış oldum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sayı Ocak 2021 sayısı geçmiş aydan kalanları okuyorum.

      Sil
  2. Sende gördükçe hoşuma gidiyor ama ben hiç dergi okuyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene bir istersen onlarda da güzel yazılar çıkıyor.

      Sil
  3. Selda'ya bayılırım. Yeğenleri de sanatçı oldular, onun gibi çok başarılı. Alıntılarını çok sevdim yine. Yaşlılığın tanımı ürpertti. Kitap listesi işime yarayacak. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel paylaşımlar, müzik seçimlerini seviyorum :))

    YanıtlaSil