DAYAN YÜREĞİM BİR ZAMANLAR DAHA KÖTÜSÜNE DAYANMIŞTIN

10 Mayıs 2021

 

 
 Herkese merhaba...
Nasılsınız ? beni sorarsanız idare eder. Evde herkes gibi vakit geçirmece, iftar sahur arası kitap dergi okumaları, gündüz de ev bahçe işleri vakit geçiyor. Yukarıdaki papatyaları yabani ot  ilaçlarından zor kurtardım, bir hafta bu şekilde durdu, bu gün değiştirmek zorunda kaldım yerlerini beyaz erguvanlar aldı.
 

Komşu benden önce toplamış vazoya koymuş resim gönderdi bana ben şok oldum:) ben toplamadan benim ağaçtakiler komşu evi kokutmuşlar, ben de bu gün  topladım biraz. Annem bağ makası kesmiyor dedi, bende gözüme çekmecelerde ilişmişti ufak bir bağ makası onu buldum onunla kestik. Bu arada komşunun vişne ağacının kökleri bize yavruluyor onlarıda kestik.
 
 
Bilen bilir her sene annemi komşuya götürür çiçek beğendirir ve alırım. Bu senede aynısı oldu. Çiçekleri dışarı alınca, sardunyamın beyazı yok olmuş, yavru ağzı yok olmuş derken kendimizi çiçekçilik yapan komşumuz Sümbül ablada bulduk. 3-4 tane sardunya 2 tane yukarıdaki petunyadan

3 tane bana kaktüs


 bir tane karanfil birde fesleğen aldık.
 
Hıdrellez günü yani 5 mayısta illaki fasulye ve mısır ekilirmiş. Bende 2-3 adımlık bir yere böyle bir ekim yaptım. 
 
Kandil günü ise yağmur yağdı, lalede şöyle güzel bir görüntü oluştu.
 

 
Bunlarda yağmurla birlikte ortaya çıkanlar.
Alışverişe sabah çok erken çıkıyorumki kimse ile karşılaşmayayım, fazla insan olmadan alışveriş yapıp geliyorum. Geçen gün bankaya gittim bayram ikramiyelerini çekmeye kimsecikler yoktu hallettim işimi geldim. 
Salonumuzda camekan diye tabir ettiğimiz bir balkon çıkıntısı var, demirler çürüdü, şimdi pimapen yaptırıyoruz. Winsa ile anlaştık maşallah fiyatlar uçmuş 8.000 TL tuttu camekan bayram ikramiyesi gitti:))
 
BİRİ SİZE KÖTÜLÜK YAPTIĞINDA
 https://www.instagram.com/p/COdoxrOhv8a/
 
RAMAZAN ŞERBETİ
 
Davulcu geldi, varmı sizde de bahşiş isteyen ramazan davulcusu. Bizde ramazanın başında, ortasında ve sonunda gelir bahşiş isterler.
 
PSİKOLOJİK TEST
 
İNANIYORSANIZ EĞER BU TAKVİMİ TAKİP EDİN
 
DERVİŞE SORDULAR NASIL OLMALIYIZ
 
MESAJINIZ VAR

18 yorum:

  1. Çiçekler çok güzel görünüyor, bayıldım. :) Pimapeniniz de hayırlı olsun, her şey çok pahalı ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeni için sağol. Hayat gerçekten çok pahalılaştı. Kıtlık zamanları yaklaşıyormuş, Allah yardımcımız olsun.

      Sil
  2. Çiçekler çok güzel. Fiyatlar uçuyor. Biz yetişmeye çalışıyoruz. Pimapen hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, demir çürüyünce mecbur kaldık değiştirmeye...

      Sil
  3. Leylakların nefis, suda çok dayanamıyorlar ne yazık ki :)

    Bize de evelsi gün geldi davulcu, gerçi ramazanda sesini belli belirsin duydum ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende duyamadım fazla ses birde çok erken geçti hep 1:30 gibi

      Sil
  4. Onlar nasıl güzel çiçeklerrrrr :)

    YanıtlaSil
  5. Sizin sevimli salyangoz hatırlattı. Bugün bir adam gördüm. Yolun kenarında park halinde bulunan arabasından kaldırıma doğru yürüdü, kaldırımın gerisindeki bir ağacın yapraklarını tutuverdi. Ne yapıyor ki acaba diye düşünürken elindeki bir salyangozu ağacın dalına bıraktığını fark ettim. Bıraktı, arabasına bindi ve gitti. İyi insanlar var şu hayatta ve onların hatrına dönüyor hala bu dünya diye düşündüm ve gülümsedim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülümsenmeyecek bir olay değil hep olsun öyleleri

      Sil
  6. Nasıl güzel çiçekler bayıldım.
    Ama ille de erguvan💞 Vallahi kokusu geldi burnuma, ne iyi ettin de paylaştın🦋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kokusu çok güzel hissedebildiniz ise ne mutlu

      Sil
  7. Rengarenk bir yayın olmuş çok güzeller

    YanıtlaSil
  8. çiçekli bahçenin olması ne güzel, iç açıcı.

    YanıtlaSil
  9. beyaz erguvan mıı, hemen bulup alayım, salyangoz fotisi çekmeyi çok severim, iyi bayramlaar :)

    YanıtlaSil