KONUŞACAK ÇOK ŞEY, YÜRÜNECEK ÇOK YOL VAR

15 Haziran 2021

 

 
Merhaba herkese, soğuk ve yağmurlu bir günden merhaba...
Sabahtan bu yana yağmur çiseliyor, çamaşırları bir içeri alıp bir dışarı asmayı bıraktım artık. Sabah biraz yaprak topladık, sarma yaptık...
Evde zeytinyağı bitmiş migrosa zeytinyağı almaya gittim. Tariş 5 kiloluk teneke kalmamış mecburen 2 kiloluk aldım. Hazır gelmişken haziran ayı dergilerimi alayım dedim.
 
 
Dergileri aldıktan sonra yan taraftaki iş merkezine girdim, ufak bir yer A101 var, koçtaş var, Burger king var bir de Al götür kahve dünyası var.. Oturdum burger kıng te bir yemek yedim kimseler yok nasılsa, aşağıdaki de ortak oldu yemeğime...
 

  Melun melun bakıyor:))


Oradan çıktım Kahve diyarında bir duble kahve içtim eve geldim. Sarma pişmiş, bitişik apartmanda kanser olup tedavi gören komşumuza telefon açtım İrfan ağbi aşağı indi, bir tabak verdim ona. Bir tabakta evin köşesinde kaldırımda oturan kokoreççiye ve ailesi yanındaydı ona verdik.
Dün pazara gittim uzun aradan sonra, anneme bir tshirt kendime 2 tshirt aldım, alışveriş yaptım döndüm.
 
Bir önceki yazımda olan olaylara istinaden, bizim ikametgah adresimizi nüfustan düşüren kişiler hakkında Bakanlık tarafından soruşturma başlandı. Bunu yapan kişinin engelli bir oğlu var onun ve eşinin kayıtları bizim evin adresine açılmış.Hayırlısı olsun....



2 yorum: