OKUDUKLARIMDAN 2021/25 KAFA DERGİSİ TEMMUZ 2021 SAYISI

04 Ağustos 2021

 

 









 










 
Yaşadığınız ortam sizi bunaltıyorsa terk edin. Parasızlık da kimsesizlik de aşılmaz engel değil, yeterki siz yola çıkma cesareti gösterin. 
*****
Hayatta öyle anlar vardır ki...
Bir kez yaşarsın, tekrarı yoktur
İstesen de yoktur istemesen de....
Hasam SALTIK

 
DERGİDEKİ MÜZİKLER;
 
 
DERGİDE ADI GEÇEN FİLM;
 
Soul
 
Gora
 
Schindler’in Listesi
 
DERGİDEKİ KİTAP TANITIMLARI;
 
Bana Kuşlar Söyledi - Yekta KOPAN
Hakka Sığındık - Hüseyin Rahmi GÜRPINAR
Bütün Öyküler - Julio CORTAZAR
Nickel Çocukları - Colson WHITEHEAD
Ölümün Anlamı - Arthur SCHOPENHAUER
Konuşamadığımız Ne Varsa - Arda EREL

 

3 yorum:

  1. Seçkilerin her biri ayrı güzel Özlem. Emeğine sağlık.
    Yaşadığımız, içinde bulunduğumuz ortam bizi bunaltıyorsa birinci nedeni insandır genelde. O nedenle; ortamı değil bunaltan insanı terketmeli. Koca bir çizik atmalı üzerine. Ben öyle yapıyorum, iyi geliyor:) diye ek yapıp gideyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın ben de insanı terk ediyorum akraba filan demiyorum inan..

      Sil