ÇELINÇ CEVAPLARIM...

18 Eylül 2021

 

 
1-  Görünüşün hakkında sevdiğin 3 şeyi yazar mısın? 

Kiloluyum, kısa saçlıyım, 1, 70 boyundayım..

2-  Kişiliğin hakkında en sevdiğin şey nedir?

Karekteri sabit bir insanım, insanına göre oynamam.

3-  En büyük zayıflığın nedir? Bunu düzeltmek için neler yapmalısın?

Ailemle birlikte yaşadığım için, en büyük zayıflığım ilk önce onları düşünmem. Bu konuda yükselen burcumun etkisi var galiba...

4-  Hayatında olduğu için en minnettar olduğun kişi kimdir ?

Tek minnettarlığım ailem ve  Allah'adır..

5-  Uzun zamandır üzerinde kafa yorduğun bir şey var mı? 

Hayır yok, bir zamanlar çok düşünürdüm ve takıntı haline gelirdi. Sonra şirkette aldığım bir eğitimde eğitmenin biri, aynı sorgunun etrafında dönmenin insanı deliliğe götürdüğünü söyleyince, pek kafa yormamaya başladım. Kararımı alır uygular pişmanda olmam.
 
6-  En iyi arkadaşın seni nasıl tanımlar?
 
Yardımsever, fikir verici, akıl danışılan,gülümseten....

7-  En mutlu olduğun zaman?

Akşamın geç saatleri yalnızlık zamanlarım...

8-  Gurur duyduğun neyi başardın?

Koskoca bir 16 yıl ağır bir mobbingten başarı ile çıktım. Tabi ki, ardımda beni destekleyen tüm yöneticilerime teşekkürü borç bilirim.

9-  Kendini ne zaman huzurlu hissediyorsun?

Yalnız kaldığım zamanlarda, hayatıma müdahale edilmediği zamanlarda....

10- Kişiliğindeki benzersiz olan şey nedir?

Galiba, yardımseverlik....

11- Hangi hedefler için çalışıyorsun?
 
Şu an emekli olduğum için tek hedefim, bunun tadını çıkartmak, çalışırken eksik kaldığım konularda ilerleyebilmek.Hayattan keyif alabilmek...

12- Seni mutsuz eden, yapmayı bırakman gereken şeyler nelerdir?

Sanırım, önceliği kendimden önce başkalarına vermek bırakmam gereken bir özelliğim....

13- Kendini duygularında tedavi etmek için yapmayı en sevdiğin şey nedir?

Müzik dinlemek ve okumak...

14- En çok ne zaman kendine güvenirsin?

Her zaman kendime güvenirim, güven olmazsa başarısız olursun...

15- Ailen senin neyini seviyor?

Herhalde fedakarlığımı...

16- En son yaptığınız hayır işi nedir? Uzun zaman önceyse, şimdi başlayın lütfen

Hayır işi dün yaptım 2 kişiye para verdim. Hayır işini yaparken kendine değil, ailenden sağ veya ölmüş herkes için yapman gerekirmiş arkadaşlar...

17- Hayatının hangi kısımlarından mutlusun?

Emekli olduğum kısımlarından memnunum. Çalışırken mücadele etmekten yorulmuşum, relaxım şimdi... 

18- Kendinden emin olsaydın hayatın nasıl değişirdi?

Herhalde bir öğretmen olmuş, bir çok insan yetiştirmiş olurdum...
 
19- Özdeğerin neden önemli olduğunu düşünüyorsun?
 

Özdeğer, sağlıklı bir psikolojinin en temel yapı taşıdır. Sosyal hayatta ve ilişkilerde güçlü bireylerin, güçlerinin altında

 özdeğer duygusu 

yatar.

Yüksek özdeğer, insanı duygusal anlamda güçlü bir insan olmaya iter.  

Düşük özdeğer  ise kişiyi eziklik psikolojisine iter.

 

20- Kendini affetmen gerekirse bu nedir?

İnsan olabilmek için affetmek gerekir, 
Çünkü;
  dünyayı da affetmeye doğru giden yoldaki duraklardan biridir affetmek. İnsan olmanın ağırlığı altında ezilirken doğrulmaya başlamaktır.
 
Kendimi affediyorum her konuda, bana bu affedilme duyguları yaşatan kişileride serbest bırakıyorum hayatımda.. 

21- Hayatının en mutlu anı neydi? Niye?

Her anı mutluluk olarak değerlendiriyorum.... Ayrım yapamam..

22- Birinin hangi özelliklerine hayransın?
 
Atatürk'ün tüm özelliklerine hayranım...

23- Hayatının hangi bölümlerini düzeltmek isterdin?

Hiç Bir bölümünü düzeltmek istemem, hepsi güzeldi, alınan dersler beni ben etti.

24- En son ne zaman bir yabancıya nazik davrandın?

Ben her zaman nazik davranırım, mümkünse kırılsamda kırmam..

25- Kendini sevmek için hangi alışkanlığı başlatmak istersin? 

Ben yanlışımla doğrumla kendimi severim, kendimle barışığım yani....
 
 
 
Celinçı doldururken dinlediğim müzikler;
 

9 yorum:

  1. Cevapların çok yerinde ve güzel ablacım.
    Cesaret isteyen bir şeydi çok iyi üstesinden gelmişsin.

    YanıtlaSil
  2. Sorular da verdiğiniz cevaplar da çok güzel.En güzeli ise kendinizi sevmiş olduğunuz gerçeğinin her bir cevapta kendini belli ediyor oluşu.Bu her durumda söz konusu olmayabiliyor zira.

    Kendinden çok şey vermek ve fedakarlık kısmı için ayarlama yapmak gerekiyor sahiden.Ben de bu fikre evriliyor ama huylu huyundan vazgeçmez noktasına tıkılıp kalıyorum. Bir gün, sahiden başarabilmeyi umuyorum.

    İyi hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkür ederim size de iyi hafta sonları

      Sil
  3. Şu kendimizden önce başkalarını düşğnme işini azıcık daha dengeli hale getirsek ne güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Bu celınçlarla kendimizi gözden geçiriyoruz bir nevi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oluyor. Her zaman yatağa başımızı koyduğumuzda bunu yapmalıyız.

      Sil