MEVLİT KANDİLİMİZ MÜBAREK OLSUN

17 Ekim 2021

 

 
Hepimizin Mevlit kandili mübarek olsun inşallah. 
 
 
 
Çigdem hanımdan aldığım gül suyu tentürü ile lavanta tohumları gelmişti kendisinden, onları toprak ile buluşturdum. 


Dönem dönem çarşıya alışverişe gidiyorum, peteklerin üstüne bir alet aldım ısı kaybını perde ve camdan önlüyor, içeriye veriyor. Peteklerden kullanabileceğim çamaşırlık aldım. Tarhana hala serili kaldırmadık, yatacak yerim değiştiği için tedirginim. 
Geçen gün annemin küçük halasının oğlu vefat etti. Cenazeye gidemedik, köyde idi ve aşırı yağış vardı, telefon ile başsağlığı diledik.
 



Her kahve aynı tadı taşımaz.
Nerede içiyorsan, kiminle içiyorsan ona göre değişir..
Sahilde oturduğun rüzgarlı bir sonbahar günü, en sevdiğin dostun ağlarken kahvenin tadı kederlidir.
Kahve telvesine yüreğinin acısı karışır.
Nitekim dostlarla içilen kahve neşedir.
...Kahkahalar köpüklerin üzerinde yüzer..
Tek başına gece vakti balkonda içtiğin kahve yalnızlıktır.
Acıdır tadı..
Ama garip de bir keyfi, lezzeti vardır..
Dostlukla yudumlanan kahve molalarına buyrunuz inşallah.
Siz nasıl alırdınız..?


Kış gelmese de bozamız marketlerde yer aldı.....


Gazetemizi her zaman ki gibi okuyoruz.....



Son aldığım kitaplar ve dergiler bunlar.....

Doğduğunuz ay size neler söylüyor?
 
Ekim ayında mekanlarda bereket
 
Evden bereketi kaçıran unsurlar

Eve bereketi çeken unsurlar;
 
...... Günlerinde doğanlar
 
 

 

 

8 yorum:

  1. Hayırlı kandiller size de:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Bu gece Son Peygamber Hazreti Muhammed Mustafa Sallallah-ü Aleyhi ve Sellem’in dünyayı şereflendirmelerinin sene-i devriyesi (Veladet-i Nebi) münasebetiyle mevlid kandilinizi kutlarım.

    Oksijen gazetesi ve okuduğunuz dergiler ile birlikte kitapları gördüm. Köpüklü kahvenizle birlikte dergi ve gazeteler zevkle okunuyor. Afiyet olsun.

    Gül suyu tentürü ile lavanta tohumlarını toprakla buluşturduğunuzdan bahsetmişsiniz. Bu ayda dikilen tohumlar ne zaman çıkacak, yani yeşerecek? Bahara mı hazırlık? Yoksa bu tohumlar her zaman toprağa ekilebilen tohumlar mıdır?
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de hayırlı kandiller. Lavanto tohumu hediye gelmişti, umarım çıkar toprağa ektim. Ekim zamanı hakkında bilgim yok maalesef.

      Sil
  3. eveey senin deee :) ay boza, iyi aklıma getirdin, bim de vardı :)

    YanıtlaSil
  4. Dergi çok seviyorum ama dergi okursam kitaba vakit kalmıyor. Sen nasıl ayarlıyorsun dergi ve kitap zamanını?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben akşamları kitap ve dergi okuyorum, gece 23 e kadar kitap 24 e kadar da dergi okuyorum genelde..

      Sil