HAYAL DÜNYAMDA HERGÜN BAYRAM

08 Aralık 2021

 

 
Diyelim ıslık çalacaksın ıslık
Sen ıslık çalınca
Ne ıslık çalıyor diye şaşacak herkes
Kimse çalmamalı senin gibi güzel
Örnegin kıyıya çarpan dalgaları sayacaksın
Senden önce kimse saymamış olmalı
Senin saydığın gibi doğru ve güzel
Hem dalgaları hem saymasını severek
De ki sinek avlıyorsun sinek
En usta sinek avcısı olmalısın
Dünya sinek avcıları örgütünde yerin başta
Örgüt yoksa seninle başlamalı
Diyelim zindana düştün bir ip al
Görmediğin yıldızları diz ipe bir bir
Sonra yıldızlardan kolyeyi
Düşlemindeki sevgilinin boynuna geçir
Say ki hiçbir işin yok da düşünüyorsun
Düşün düşünebildiğince üç boyutlu
Amma da düşünüyor diye şaşsın dünya
Sanki senden önce düşünen hiç olmamış
Dalga mı geçiyor düşler mi kuruyorsun
Öyle sonsuz sınırsız düşler kur ki çocuğum
Düşlerini som somut görüp şaşsınlar
Böyle dalgacı daha dünyaya gelmedi desinler
Dünyada yapılmamış işler çoktur çocuğum
Derlerse ki bu işler bişeye yaramaz
De ki bütün işe yarayanlar
İşe yaramaz sanılanlardan çıkar
- AZİZ NESİN -
 

 


Artık güneşi görebilene aşk olsun geçti o devirler geçti.....

Ben ve ailem bildiğiniz gibiyiz, Allah şükür bu günlerimize.Evden dışarı pek çıktığım yok, mesela 2 haftadır pazara gitmedim, manava da 1 defa uğradım, evdekiler ile idare ediyoruz.. Geçen hafta şehrin tüm migroslarını dolaştım, ama maalesef 5 kiloluk kullandığımız yağdan bulamadım, el mecbur başka marketten 20 tl fazlasına aldım..
Dışarısı soğuk, camlar artık buğu yapıyor. Ağaçlarda yaprak kalmadı hepsi döküldü, zaten ilk yağmur ile bitermiş yaprak dökmesini...


Migrosları dolaşırken, al götür kahvede bir mola verdim.
Bu arada tansiyon durumu şu an da iyi, kahveyi kıstım. Arkadaş daha önceden doktora çıkmıştı bu konuda tansiyon takibini yaptırmıştı doktor, onu nasıl yaptığını öğrendim, şu an o şekilde takip ediyorum. Sabah aç karnına ve akşam tok karnına ölçüyorum. 12/8 ile 11/8 arasında çıkıyor 14/7 den yukarı olmadıkça hap önermiyor doktor.....



Hazır migrosa gitmişken senenin son dergilerini de aldım....


bu aralar ne film izleyebiliyorum ne kitap okuyabiliyorum ara ara dergi ve Kuran'ı Kerim türkçe meali okuyorum.

 
İş sanatta  yukarıdaki  Hıçın kız prova  ve  Haldun Taner hikaye dinletisini dinledim...



Can sıkıntısından takıya sardım örüp örüp kenara koyuyorum, kapamalarını falan sonra yapacağım, malzeme almam lazım.
Bunu da hayalet iple monte ederken Spotif de 
BU KIZ HEP AÇ 
poscast kısmında
kısmını dinliyordum.
 

İnstagramda yeni sayfalar keşfettim, millet aylık birikimlerini yazıyor. Kaç gram altın yapmış, kaç dolar yapmış....
Bu yeni furya herhalde....
 
Hepinize iyi günler,
 

 
 
 

15 yorum:

  1. harika utube ve podcast fikirleri aldım sizden çook teşekkür ederim bu harika paylaşımınız için kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni memnun etsiyse bu yayınlar ne mutlu, benden de size sevgiler...

      Sil
  2. Böyle devirde kimi ekmeğini paylaşırken, altın dolar bilgisi paylaşmak.. Tanrım insanlık nereye gidiyor :,(
    Olumlu şeylere odaklanalım ama, çok ağır geliyor çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence insanlık acayip bir yere gidiyor bu birikim paylaşma konusunda...

      Sil
  3. Şahane bir kolye daha geliyor. Sağlık mühim aman dikkat, geçmiş olsun çok. Sonbaharın o güzel değişimi bitince tuhaf bir hüzün oluyor, keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah o kolye biter:)) geçmiş olsun dileğin için sağol..

      Sil
  4. Mutfakla ilgili her türlü şeyden uzak kalmaya çalışıyorum, insanın canı gördüğü duyduğu her şeyi mi çeker :D

    YanıtlaSil
  5. Bu taraflarda hala ılıman havalar. Geceleri ayaz var sadece
    Uzun zamandır ben de kitap okuyamıyordum yenilerde yeniden başladım şükür.
    Ellerine sağlık şahane iş çıkartıyorsun yine ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gündüz ılıman da gece için aynısını söyleyemeyeceğim . Beğeni için teşekkür ederim..

      Sil
  6. migrosun ayçiçek yağından aldım, zeytinyağı nın da peşinde koşuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Selam sonbahar bitişte hüzünde oluyor. Şu sıralar yürüyüşler aksadı. Ne güzel takı. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Takı çok güzel ve dergiler..Ben her şeye uzaktan bakıyorum:(

    YanıtlaSil